یک‌شنبه 1 مهر 1403

رودری: اسپانیا با این ستاره‌ها باید قهرمان اروپا بشود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودری: اسپانیا با این ستاره‌ها باید قهرمان اروپا بشود

رودری، ستاره منچسترسیتی، در کمپ تیم ملی اسپانیا گفت تیم ملی این کشور باید امسال قهرمان اروپا بشود.

به گزارش "ورزش سه"، رودری بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان دیگر در منچسترسیتی حالا به کمپ تیم ملی اسپانیا برگشته تا شانسش را برای قهرمانی در یورو 2024 امتحان کند.

رودری امروز برای حریفان اسپانیا خط و نشان کشید و گفت لاروخا برای قهرمانی وارد یورو می‌شود و با توجه به کیفیت ستاره‌هایش باید با جام قهرمانی از آلمان به اسپانیا برگردد.

ستاره اسپانیایی به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم واکنش نشان داد و در پاسخ به سوالی در این باره گفت:" رئال یک بار دیگر نشان داد آنها بهترین تیم دنیا هستند و با شایستگی به قهرمانی رسیدند".

رودری بازگشت پدری به تیم ملی اسپانیا را خبر خوبی برای لاروخا دانست و گفت امیدوار است با حضور او شاهد بازی‌های با کیفیت بالا از تیم ملی کشورش باشد.

این ستاره منچسترسیتی گفت:" من هیچوقت برای افتخارهای فردی بازی نکرده‌ام و همیشه به دنبال موفقیت تیم بوده‌ام. ما با این تیم و این بازیکنان باید در یورو قهرمان بشویم و با جام به خانه برگردیم".

اسپانیا از مدعیان قهرمانی یورو 2024 به حساب می‌آید هر چند بیشتر کارشناسان شانس تیمهایی مثل فرانسه و انگلیس و حتی آلمان میزبان را بیشتر می‌دانند.

رودری: اسپانیا با این ستاره‌ها باید قهرمان اروپا بشود 2