دوشنبه 2 مهر 1403

رودری با مصدومیت سنگین هشدارها را فعال کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودری با مصدومیت سنگین هشدارها را فعال کرد!

بنظر می‌رسد رودری هافبک منچسترسیتی با مصدومیت سنگینی روبرو شده و بعید است به این زودی ها به میادین برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، جذاب ترین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، با تساوی پرگل منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید تا دو تیم همچنان بدون شکست به کار خود ادامه دهند.

این بازی با عملکرد تهاجمی شاگردان پپ گواردیولا آغاز شد و انها خیلی زود در دقیقه 10 توسط ارلینگ هالند به گل نخست رسیدند. خنده رضایت اما تنها پنج دقیقه روی لب گواردیولا باقی ماند چرا که یک اتفاق تلخ خیلی زود موجب ناراحتی او و هواداران سیتی شد.

جایی که رودری، یکی از موثرترین بازیکنان این تیم که فصل گذشته در پنجاه بازی برای تیمش به میدان رفت و کاندیدای توپ طلای 2024 نیز بود، در برخورد با توماس پارتی دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد و سریعا کادر پزشکی تیمش را به زمین کشاند و آنها نیز بلافاصله دستور تعویض او را به کادرفنی منچسترسیتی ابلاغ کردند. ناراحتی شدید رودری که دست روی صورتش گذاشته بود، نشان از وضعیت وخیم هافبک تیم ملی اسپانیا می‌داد.

گواردیولا بعد از این مصدومیت تصمیم به تعویض او با متئو کواچیچ گرفت و حالا همه هواداران این تیم در انتظار اطلاعیه باشگاه در خصوص شدت مصدومیت و مدت زمان دوری احتمالی رودری از مستطیل سبز هستند. طبق گمانه زنی رسانه های انگلیسی، گفته می‌شود رودری در خوش بینانه ترین حالت حداقل چندماه از میادین دورخواهد بود و بنابرین پپ گواردیولا و لوئیز دلا فونته سرمربی تیم ملی اسپانیا باید هرچه زودتر در پی‌جانشین این بازیکن تاثیر گذار بگردند.

جالب آنکه در روزهای اخیر، رودری با اعتراض به تقویم فشرده مسابقات، مسئولان فیفا را تهدید به اعتصاب بازیکنان و عدم حضور در ادامه فصل کرده بود. اعتراضی که بازتاب بسیاری در رسانه های مطرح قاره سبز داشت و حالا تنها چند روز بعد از آن اظهار نظرها، رودری دچار مصدومیتی سنگین شد که برخی از احتمال پارگی رباط صلیبی پای راستش خبر می‌دهند.

رودری با مصدومیت سنگین هشدارها را فعال کرد! 2
رودری با مصدومیت سنگین هشدارها را فعال کرد! 3