جمعه 13 مهر 1403

رودیگر: معلوم نیست هالند چه غذایی می‌خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودیگر: معلوم نیست هالند چه غذایی می‌خورد!

آنتونیو رودیگر اظهارات جالبی را درباره تقابل جنجالی و جذابش با ارلینگ هالند مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل‌های ارلینگ هالند و آنتونیو رودیگر در چند فصل اخیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین تقابل‌ها به خصوص برای فوتبال‌دوستان تبدیل شده و یکی از سوژه‌های مورد توجه در شبکه‌های اجتماعی بوده که صحبت‌های بسیاری درباره‌اش مطرح شده است.

رودیگر در گفتگویی که چند روز قبل در یوتیوب منتشر شد درباره این تقابل جذاب و به یاد ماندنی با یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا اظهار داشت:«هالند؟ من فکر می‌کنم که یک مدافع با سبک بازی قدیمی و سنتی هستم که دوست دارد با مهاجمانی مانند او رقابت کند و بجنگد.

او واقعا یک هیولا است. من نمی‌دانم چه چیزی می‌خورد یا چه کاری انجام می‌دهد اما واقعاً شگفت انگیز است. قدرتش خیلی زیاد است. وقتی گل‌هایش را تماشا می‌کنم می‌بینم که حتی اگر سانتر خیلی بالا روی تیر دورتر هم برود نمی‌توان او را شکست داد. این دیوانه کننده است. او برابر ما گلزنی نکرد اما توپی را به تیرک دروازه زد.

این که خودتان را برای رویارویی با مهاجمی مانند او آماده کنید بسیار دشوار است. شما باید برای یک نبرد فیزیکی بسیار سنگین آماده باشید و فضای زیادی را در پشت سرتان خالی نگذارید چون او از این نظر هم بسیار خطرناک است. وقتی دستانش را از دو طرف باز کندد و آماده دویدن شوید، افراد کمی هستند که بتوانند از نظر فیزیکی با او رقابت کنند.

تنها مدافعانی که من دیده‌ام توانایی رقابت با او را دارند بازیکنان بزرگی مانند ویرژیل فن دایک و سالیبا هستند. و البته باید از خودم هم نام ببرم. من توانستم برابر او کارم را به خوبی انجام دهم (می‌خندد).»

رودیگر: معلوم نیست هالند چه غذایی می‌خورد! 2