دوشنبه 18 تیر 1403

رودیگر کنار سیخ کباب / عکس جالب از رودیگر: راز کفش دیوانه آلمانی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودیگر کنار سیخ کباب / عکس جالب از رودیگر: راز کفش دیوانه آلمانی!

انتشار عکسی از کفش فوتبالی آنتونیو رودیگر با جزئیات کامل آن، توجهات زیادی را جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با آنتونیو رودیگر (31) آلمان بالاخره دوباره یک رئیس واقعی در دفاع دارد. یک دیوانه با علایق خاص.

رودیگر که در رئال مادرید به "ال لوکو" (اسپانیایی: دیوانه) ملقب است، عاشق کباب است، به معنای واقعی کلمه عاشق! حتی روی کفی کفش‌های سیاه و سفید فوتبالش، عکسی از خودش با پیراهن تیم ملی و سیخ کباب دیده می شود. دور آن با حروف قرمز نوشته شده «DNER KEBAB».

کفش‌های فوتبال رودیگر توسط شرکت Under Armour ساخته شده و نام اعضای خانواده او روی کفش است، از جمله همسرش لورا و فرزندانشان جمال سحر (متولد 2020) و عالیه (2021). نام باشگاه های سابق رودیگر نیز دیده می شوند، از جمله اس وی تاسمانیا برلین (2002-2005).

پرچم آلمان در کنار آن چاپ شده است و همچنین کلمه انگلیسی "Hustle". رودیگر در هر یک از پست های خود در شبکه های اجتماعی از این هشتگ استفاده می کند. برای او، "Hustle" مخفف سخت کوشی و سخت کوشی است.

رودیگر دو هفته پیش نیز بازدید ویژه ای از کمپ آلمان ترتیب داد. عارف کلس از رستوران برلین "Hisar Fresh Food" پس از صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی یورو، یک کباب ویژه برای ستاره های مانشافت فراهم کرد.

کلس و رودیگر ارتباط نزدیکی دارند. رودیگر که در Neuklln بزرگ شده بود، قبلاً وقتی به مدرسه می رفت، کباب را از اینجا می خرید. اکنون یک پیراهن رودیگر در رستوران Kele آویزان است.

رودیگر کنار سیخ کباب / عکس جالب از رودیگر: راز کفش دیوانه آلمانی! 2
رودیگر کنار سیخ کباب / عکس جالب از رودیگر: راز کفش دیوانه آلمانی! 3