چهارشنبه 3 تیر 1405

روزنامه اطلاعات کوه موش زایید!؛ با این طرح قاچاق بنزین اصلا کم نمی شود

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

هنوز پاسخ به این سوال بی‌جواب مانده است و امید که مقامات محترم پاسخ آنرا به افکار عمومی بدهند. وقتی ارزِ واردات بنزین در همان 6 ماهه اول سال مصرف شده، برای 6 ماهه دوم و واردات کسری بنزین مصرفی چه کرده‌اند؟ تولید داخلی بیشتر شده؟ که بعید است درآمد ارزی دولت بهبود یافته؟ که نیافته، یا از ارز جای لازم دیگر زده‌اند و صرف آن کرده‌اند؟