یک‌شنبه 1 مهر 1403

روزنامه‌نگار حاشیه‌ساز برای بارسا: اشتباه از من بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌نگار حاشیه‌ساز برای بارسا: اشتباه از من بود!

آلفونسو دی ملو، روزنامه‌نگاری که با دکو مصاحبه کرد، به اشتباهش در نقل قول از مدیر ورزشی بارسلونا اعتراف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل عجیبی را می‌گذراند. به نتایج ضعیف در زمین، باید مشکلات مدیریتی و اقتصادی را هم اضافه کرد. آخرین حاشیه در ساعات گذشته در رابطه با مصاحبه دکو با یک رسانه پرتغالی ایجاد شده است.

دیشب در جریان نشست خبری ژاوی هرناندز پس از بازی با گرانادا، خبرنگاری از سرمربی بارسلونا درباره تغییرات در فلسفه بارسلونا با توجه به مصاحبه اخیر دکو سوال کرد. ژاوی که سردرگم شده بود و نمی‌دانست منظور خبرنگار چه بود، از سوال گذشت و به آن پاسخ مشخصی نداد.

امروز رسانه‌های اسپانیایی به مصاحبه اصلی دکو پرداختند و اعلام کردند که احتمالا در انتشار مصاحبه اشتباهاتی رخ داده است، زیرا گفته‌های دکو با چیزهایی که خبرنگار درباره آن مصاحبه گفته تفاوت زیادی دارد. عبارت «تغییرات فلسفی» برای بارسا همچنین حاشیه‌های دیگری نیز ایجاد کرد. هواداران معتقد بودند اگر دکو این را گفته با صحبت‌های قبلی‌اش دارای تناقض است که باعث می‌شود او فردی بی‌برنامه و شلخته در تصمیم‌گیری نشان داده شود.

دقایقی پیش روزنامه‌نگاری که با دکو مصاحبه کرده بود در بیانیه‌ای به اشتباهش اعتراف کرد و گفت:«دکو به من گفت همانطور که ژاوی گفته است زمان تغییرات عمیق است. ما در مورد کلوپ هم صحبت کردیم. من به اشتباه «تغییرات عمیق» را به معنای «تغییر فلسفی» معنا کردم که باعث اشتباهات امروز شد. اشتباه از من بود و از همه معذرت می‌خواهم. در ساعات گذشته با دکو صحبت کردم. با او رابطه خوبی دارم و چون در گذشته با هم کار کرده‌ایم هیچوقت کاری نمی‌کنم که به او آسیب برسانم.»

روزنامه‌نگار حاشیه‌ساز برای بارسا: اشتباه از من بود! 2