یک‌شنبه 27 خرداد 1403

روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون

برتری برایتون با پنالتی مک آلیستر مقابل منچستریونایتد عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در مسابقه معوقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

یونایتد که هفته پیش در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی برایتون را از پیش رو برداشته بود، امشب با یک پنالتی دیرهنگام شکست را پذیرفت.

دقیقه 90+5 این مسابقه لوک شاو مرتکب خطای هند شد که داور با بررسی سیستم کمک داور ویدویی ضربه پنالتی را به سود میزبان اعلام کرد.

الکسیس مک آلیستر پشت این ضربه ایستاد و برخلاف جهت شیرجه داوید دخیا توپ را به سمت چپ دروازه زد و تیمش را به 3 امتیاز ارزشمند رساند.

روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس تمام توجه‌شان را معطوف درخشش آلیستر برابر منچستریونایتد کرده‌اند:

روزنامه دیلی اکسپرس از برد دیرهنگام مرغان دریایی نوشته و "ناک شدن یونایتد با گل مک‌آلیستر" خبر داده است.

"مک چاقویی" تیتر یک روزنامه آی اسپورت است که اشاره می‌کند پنالتی دیرهنگام او برد دراماتیک مقابل منچستریونایتد را رقم زد. تیتر این نشریه در واقع بازی با نام ترانه معروف Mack the knife است.

به عقیده دیلی میل "انتقام شیرین است" و از همین رو پیروزی برایتون 11 روز پس از حذف به دستان منچستریونایتد در جام حذفی، برای مرغان دریایی لذت دیگری دارد.

روزنامه تایمز با کنایه به خطای هندی که لوک شاو مرتکب شد اینطور تیتر زده:"شاو پیروزی حیاتی را به برایتون هدیه داد." این روزنامه همچنین اشاره کرده که گلزن دیدار برابر یونایتد هدف اصلی لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

روزنامه استار اسپورت بخش مک در نام فامیل مک‌آلیستر را با اصطلاح back of the net به معنای گل زدن را تلفیق کرده و عکس خوشحالی پرشور این بازیکن را روی جلد برده است.

میرر اسپورت هم مانند روزنامه آی اسپورت از تیتر "مک چاقویی" استفاده کرده تا اشاره به انتقام این بازیکن از شکست در جام حذفی برابر شاگردان اریک تن هاخ داشته باشد.

روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون 2
روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون 3
روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون 4
روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون 5
روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون 6
روزنامه‌های انگلیس: انتقام شیرین برایتون 7