شنبه 29 اردیبهشت 1403

روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو!

دیدار حساس بین تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال برای روزنامه‌های انگلیسی فراتر از یک بازی حساس است.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس امشب تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد برابر هم قرار خواهند گرفت.

منچسترسیتی در فاصله 5 امتیازی با صدر جدول و آرسنال قرار دارد. شاگردان پپ گواردیولا دو بازی عقب افتاده دارند و در صورتیکه تیم تحت هدایت میکل آرتتا را شکست بدهند شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری خواهند داشت.

روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به دیدار حساس این دو تیم اشاره کرده‌اند.

روزنامه استار اسپورت از عنوان "مرگ یا افتخار" برای این بازی استفاده کرده است. رویارویی دو تیم از طرفی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند و از طرفی دیگر تیم باید حسرت عنوان از دست رفته را بخورد. لسترسیتی با تساوی مقابل لیدزیونایتد برای بقا در لیگ برتر شانس بیشتری پیدا کرد. این روزنامه شادی گل جیمی واردی را "بوسه زندگی" توصیف کرد.

روزنامه میرر اسپورت رویارویی دو تیم در ورزشگاه اتحاد را با کلمه ترکیبی "SWEATIHAD" مورد توجه قرار داده است. این تیتر از ترکیب "شیرین" و "اتحاد" درست شده است که به افزایش احتمال قهرمانی گواردیولا و شاگردانش در صورت پیروزی در این دیدار اشاره دارد.

روزنامه دیلی اکسپرس به نشست خبری میکل آرتتا پیش از بازی اشاره دارد. او اعلام کرد اگر شاگردانش در بازی تمام تلاش‌شان را انجام ندهد آن‌ها را می‌کشد. این روزنامه از عنوان "این بازی مرگ و زندگی است" برای فرصت آرسنال مقابل سیتی استفاده کرده است.

روزنامه تایمز هم صحبت‌های میکل آرتتا را برای عنوان اصلی استفاده کرده؛ این سرمربی تایید کرده تنها چیزی که او را راضی می‌کند، شکست منچسترسیتی است. عکس اصلی این نشریه به گل حساس جیمی واردی مقابل لیدز اختصاص دارد که یک امتیاز حساس را برای لسترسیتی به ارمغان آورد.

دیلی میل به سبک دیلی اکسپرس تیتر زده با این تفاوت که "بکش یا کشته شو" را استفاده کرده است. این دیدار چیزی به غیر از یک دیدار مرگ و زندگی برای هر دو تیم نیست.

روزنامه آی‌اسپورت انگلیس به نشست خبری پپ گواردیولا اشاره کرده؛ سرمربی اسپانیایی گفته بود:"فکر می‌کردم آرسنال توقف ناپذیر است." او خوشحال است که شاگردانش در آستانه این دیدار در کورس کسب عنوان قهرمانی حضور دارند. "گل واردی الندرود را ساکت کرد" دیگر تیتر اصلی این نشریه است که به گلزنی ستاره باتجربه لستر مقابل لیدز اشاره دارد.

روزنامه مترو فراتر از تمامی رسانه‌های انگلیسی پیش رفت و مسابقه بین دو تیم را به "روز داوری" تشبیه کرده چراکه تکلیف همه چیز حداقل در فصل جاری لیگ برتر انگلیس مشخص می‌شود.

روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 2
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 3
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 4
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 5
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 6
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 7
روزنامه‌های انگلیس: بکش یا کشته شو! 8