شنبه 7 مهر 1403

روز رونمایی از زوج ترسناک اوسیمن - ایکاردی / طوفان اوسیمن: بگذار عاشقت بشویم ویکتور! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روز رونمایی از زوج ترسناک اوسیمن - ایکاردی / طوفان اوسیمن: بگذار عاشقت بشویم ویکتور! (عکس)

پای ویکتور اوسیمن به گلزنی برای گالاتاسرای باز شد و او در دیدار مقابل کاسیم‌پاشا دو گل در نیمه اول به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای امشب در هفته هفتم سوپرلیگ ترکیه در خانه‌اش استادیوم رامس‌پارک به مصاف کاسیم‌پاشا رفت. این بازی برای هواداران به یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل تبدیل شد، چرا که خرید بزرگ گالا، ویکتور اوسیمن، اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رساند.

در دقیقه بیستم بازی عبدالکریم بارداکچی از جناح چپ توپ را با ارسالی بلند به محوطه جریمه فرستاد و ویکتور اوسیمن ورزشگاه خانگی گالا را منفجر کرد. این اولین گلی بود که او با پیراهن تیم جدیدش به ثمر می‌رساند.

هواداران گالاتاسرای از گلی که ستاره نیجریه‌ای به ثمر رسانده بود به وجد آمده بودند و آهنگ جدیدشان را برای او با صدای بلند خواندند: بگذار عاشقت بشویم ویکتور! جالب اینکه در جریان پیروزی اخیر گالا مقابل پائوک یونان در لیگ اروپا هواداران این آهنگ را برای مائورو ایکاردی خوانده بودند.

به نظر می‌رسد هواداران گالاتاسرای در این فصل با یک سوال دشوار مواجه خواهند بود: ایکاردی را بیشتر دوست داشته باشیم یا اوسیمن؟ جالب اینکه اوسیمن در دقیقه 28 دومین گل خود در این بازی و دومین گلش برای گالا را به ثمر رساند و شش دقیقه بعد ایکاردی بازی را 3-0 کرد.

از روزی که انتقال اوسیمن به گالاتاسرای قطعی شد خیلی‌ها از خط حمله رویایی اوسیمن - ایکاردی صحبت می‌کردند. حالا به نظر می‌رسد این زوج جا افتاده و از این پس گالاتاسرای صاحب یکی از زهردارترین خط حمله‌های اروپا خواهد شد.

روز رونمایی از زوج ترسناک اوسیمن - ایکاردی / طوفان اوسیمن: بگذار عاشقت بشویم ویکتور! (عکس) 2
روز رونمایی از زوج ترسناک اوسیمن - ایکاردی / طوفان اوسیمن: بگذار عاشقت بشویم ویکتور! (عکس) 3