دوشنبه 7 آبان 1403

رونالدو به واتفورد پیوست! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونالدو به واتفورد پیوست! (عکس)

بازیکن جوانی به اسم رونالدو به تیم های پایه واتفورد پیوست و در مراسم معارفه اش به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور دو رونالدو در سطح اول فوتبال جهان که حالا از بهترین های تاریخ این ورزش در جهان شناخته می‌شوند، تیم پایه واتفورد قصد دارد سومین رونالدو را برای تبدیل شدن به یک ستاره جهانی تربیت کند.

آکادمی موفق زیر 17 ساله های واتفورد، تیم قدیمی شهر هرتفوردشایر انگلیس، امروز با ستاره ای 14 ساله به نام رونالدو قرارداد امضا کرد و این بازیکن قرار است دوران حرفه ای خود را در این تیم آغاز کند. او در مراسم معارفه اش به سبک معروف کریستیانو رونالدو با فرساد سیو و ژست خاص خودش خوشحالی کرد تا نشان دهد علاوه بر اسمش علاقه دارد تا در دیگر زمینه ها هم شبیه به فوق ستاره پرتغالی باشد. او بعد از گرفتن عکس اولش با باشگاه از رونالدو تقلید کرد که با تشویق حضار، که تعدادشان کم هم نبود، در سالن محل معارفه مواجه شد که همه باهم فریاد کشیدند: سیو!

کای پارکینسون، سرمربی تیم زیر هفده سال واتفورد در پستی اینستاگرامی برای این بازیکن جوان نوشت:" تبریک به پسر عزیزمان رونالدو که قراردادش را امروز امضا کرد. یک تشکر ویژه هم از مادرش باید بکنیم که یکی از بهترین و فداکارترین مادران فوتبالی است که می شناسم. تعهد کاری و اشتیاق این بچه به یادگیری بیشتر و پیشرفت از او به ارث رسیده است. پیشرفت آنها در سال گذشته بی نظیر بوده است و نتایج خودشان گویا هستند. کار ما ادامه دارد..."

رونالدو به واتفورد پیوست! (عکس) 2
رونالدو به واتفورد پیوست! (عکس) 3