دوشنبه 11 تیر 1403

رونالدو همه را با این انتخاب شوکه کرد!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
رونالدو همه را با این انتخاب شوکه کرد!

رونالدو نازاریو اعتراف کرد که دیگر تحمل تماشای بازی‌های فوتبال را ندارد و ترجیح می‌دهد تنیس تماشا کند.

با وجود اینکه از رونالدو نازاریو به عنوان یکی از بااستعدادترین بازیکنان تاریخ فوتبال یاد می‌شود، اما او این روزها ترجیح می‌دهد به جای فوتبال به تماشای تنیس بنشیند. این اسطوره 47 ساله یکشنبه گذشته در جشن خیریه سالانه موراتوگلو در ریویرای فرانسه حضور یافت و با نشان دادن اشتیاق خود به تنیس، 30000 یورو برای خرید راکت امضا شده کوکو گاف در حراجی هزینه کرد. اما این دیدگاه انتقادی او به فوتبال مدرن بود که همه را غافلگیر کرد. اظهارات رونالدو جمعیت 350 نفری حاضر در رویداد و کاربران بی‌شمار شبکه‌های اجتماعی را متحیر کرد، خصوصا اینکه یورو و کوپا آمریکا در حال برگزاری‌ست و هیجان زیادی نسبت به بازی‌ها در سراسر جهان وجود دارد.

رونالدو اعلام کرد: «فکر می‌کنم اکنون تنیس را بیشتر از فوتبال دوست دارم. باورنکردنی است، من نمی‌توانم مسابقات فوتبال را تماشا کنم چراکه به نظرم خیلی کسل‌کننده شده. اما می‌توانم پنج ساعت مداوم به تماشای تنیس بنشینم. من هفته‌ای سه بار تمرین می‌کنم.»

با اینکه حرف‌های رونالدو باعث تعجب خیلی از فوتبال‌دوستان شده اما خیلی از آنها هم با رونالدو موافق هستند و معتقدند که جذابیت فوتبال نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و از پایین آمدن استعدادها نسبت به دوران طلایی گذشته ابراز تاسف می‌کنند. تغییر بازی به سمت یک رویکرد بسیار حرفه‌ای و ساختارمند، با ایجاد فضای کمتر برای درخشش فردی، در تاکتیک‌های پپ گواردیولا کاملا قابل مشاهده است. این تکامل در فوتبال منجر به این شده که بازیکنان اغلب استعداد خلاقانه خود را به خاطر منفعت تیم قربانی کنند و کمتر از گذشته شاهد درخشش ناب ستاره‌ها در مسابقات باشیم.

از میان اخبار

اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

باورنکردنی؛ آندرس اینیستا در آستانه پیوستن به پرسپولیس

3 ستاره بزرگ پرسپولیس امروز انتخاب می‌کنند!

کار تمام است؛ علیرضا بیرانوند با تراکتور می‌بندد