جمعه 15 تیر 1403

رونالدو کوتاه نمی‌آید: درخشان تا جام جهانی 2026!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونالدو کوتاه نمی‌آید: درخشان تا جام جهانی 2026!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به دنبال تاریخ‌سازی و حضور در جام جهانی 2026 است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 در ترکیب تیم ملی پرتغال حاضر است و توانسته عملکرد موثری را برای آنها به نمایش بگذارد اما هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان در این مسابقات نشده و به دنبال ثبت این رکورد و تبدیل شدن به اولین بازیکنی است که موفق شده در شش یوروی مختلف گلزنی کند.

این ستاره پرتغالی در بازی مرحله یک هشتم یورو 2024 مقابل تیم ملی اسلوونی در آستانه ثبت این رکورد بود اما یان اوبلاک این اجازه را به او نداد و پنالتی‌اش را مهار کرد، هرچند کریستیانو با به رخ کشیدن قدرت روحی و روانی‌اش توانست اولین پنالتی تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی پس از پایان 120 دقیقه را به گل تبدیل کند.

عملکرد او در این رقابت‌ها بیشتر از همیشه زیر ذره بین قرار دارد و بسیاری معتقد هستند که او قدرت گذشته را ندارد و فاصله قابل تاملی با دوران اوجش گرفته است اما حالا سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که یورو 2024 احتمالا آخرین حضور او در یک تورنمنت بزرگ در ترکیب تیم ملی پرتغال نیست.

رونالدو مصمم است که در جام جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک هم به میدان برود و با وجود این که در آن زمان از مرز 40 سالگی هم عبور کرده اما در تلاش است تا شرایط فیزیکی‌اش را در بهترین حالت ممکن حفظ کند و بتواند پرتغال را در این مسابقات هم همراهی کند تا این رکورد را به هم به نام خودش ثبت کند.

رونالدو کوتاه نمی‌آید: درخشان تا جام جهانی 2026! 2