یک‌شنبه 8 مهر 1403

روند بازرسی اقلام اساسی در طرح نظارتی «شمیم ماه مهر» تشدید می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
روند بازرسی اقلام اساسی در طرح نظارتی «شمیم ماه مهر» تشدید می‌شود

مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح نظارتی شمیم ماه مهر از نیمه شهریور در سراسر کشور ابلاغ شد و کماکان این طرح تا پایان مهر ادامه دارد.

به گفته او، هدف از اجرای طرح نظارت شمیم ماه مهر روند تشدید نظارت‌ها بر مراکز تامین، سردخانه، انبار‌ها و مراکز عمده فروشی کالاست که این طرح به خوبی در حال انجام است و کماکان گزارش‌های خوبی از برخورد با متخلفان داریم که امیدواریم نتیجه خوبی را در پایان مهر از این طرح نظارتی اعلام کنیم.

امراللهی با اشاره به روند تشدید نظارتی بر اقلام تنظیم بازار در طرح شمیم ماه مهر افزود: از مردم تقاضا داریم که گزارش‌های مردمی خود را از طریق سامانه 124 در صورت گرانفروشی اعلام کنند تا بتوانیم اقدامات نظارتی لازم و برخورد با متخلفان را انجام دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد ادامه داد: گزارش‌های متعددی از تخلفات داشتیم که اکنون بازرسان در حال رسیدگی هستند به طوریکه در طرح نظارتی شمیم ماه مهر با عرضه خارج از شبکه گوشت و آرد و گرانفروشی در حوزه‌های متخلف مواجه بودیم.

او گفت: طی روز‌های اخیر 60 تن گوشت خارج از شبکه با ارزش 168 میلیارد ریال کشف شد که پرونده آن به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد. همچنین در حوزه آرد عرضه خارج از شبکه داشتیم که پرونده متخلفان در حال رسیدگی است.

خبرنگار: آزاده محبی