یک‌شنبه 18 شهریور 1403

رونمایی از جام کوپا / مسی قهرمان می‌شود؟ + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رونمایی از جام کوپا / مسی قهرمان می‌شود؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین مهرپور، مسابقه فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 ساعت 03:30 بامداد دوشنبه 25 تیر بین آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد. در دیدار رده‌بندی نبز از همین ساعت در روز 24 تیر اروگوئه و کانادا به مصاف هم می‌روند. به همین عنوان از جام قهرمانی کوپا آمریکا 2024 رونمایی شد. تغییر زیادی در کاپ این تورنمنت مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که همان جام قبلی است و...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین مهرپور، مسابقه فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 ساعت 03:30 بامداد دوشنبه 25 تیر بین آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد. در دیدار رده‌بندی نبز از همین ساعت در روز 24 تیر اروگوئه و کانادا به مصاف هم می‌روند.

به همین عنوان از جام قهرمانی کوپا آمریکا 2024 رونمایی شد.

تغییر زیادی در کاپ این تورنمنت مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که همان جام قبلی است و فقط از لحاظ ابعاد تغییر کوچکی داشته است.

مسی که امیدوار است در فینال هم موفق باشد و برای دومین دوره متوالی جام را بالای سر ببرد، به فاکس‌اسپورت گفت: «بازی کلمبیا برابر اروگوئه را تماشا کردیم. می‌دانستیم که هر تیمی صعود کند بازی بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود. بی‌دلیل نیست که کلمبیا برای مدتی طولانی در هیچ یک از دیدارهایش شکست نخورده است. آنها تیمی با بازیکنان بسیار خوب هستند و با فشار بالایی در زمین بازی می‌کنند. این تیم در خط حمله بسیار سریع است و بازیکنانی پویا و دونده دارد. و البته که این بازی یک فینال است. فینال‌ها همیشه متفاوت هستند. اما ما خوب کار خواهیم کرد. مثل تمام طول تورنمنت آرام هستیم و از همه اتفاقاتی که برایمان رخ می‌دهد لذت می‌بریم. در نهایت هم باید روی فینال تمرکز کنیم.»