پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان

در 18 مارس، برند اکسید چری اعلام کرد که پرچمدار جدید شاسی‌بلند تمام الکتریکی Exlantix ET پیش فروش خود را از 15 آوریل در چین آغاز می‌کند.

امیرمسعود عابدین: این خودرو در بازار چین با نام Sterra ET شناخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اکسلانتیکس ET که به عنوان یک SUV سایز متوسط تا بزرگ شناخته می‌شود، دارای ابعاد 4955/1975/1698 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر است. نمای جلویی که بر اساس پلتفرم برقی رده بالای چری ساخته شده، دارای جلوپنجره بسته و چراغ‌های خطی و دوتایی جلو است. در قسمت عقب نیز از طراحی چراغ‌های متصل استفاده شده است.

علاوه بر این، اکسلانتیکس ET به 30 سنسور و دو تراشه Orin-X مجهز شده است تا قابلیت‌های پیشرفته کمک رانندگی را برای سناریوهای رانندگی شهری و بزرگراهی تحقق بخشد.

در داخل، صفحه نمایش مرکزی بزرگ 15.6 اینچی، حالت‌های مختلف از جمله حالت‌های کودک، حیوان خانگی و کارائوکه را یکپارچه می‌کند. سایر امکانات شامل صندلی‌های جاذبه صفر، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی، سیستم صوتی Lion Melody Max با 23 بلندگو، سانروف 2.38 اینچی و سیستم نظارت بر سلامتی است که می‌تواند ضربان قلب و فشار خون مسافران را اندازه‌گیری کند.

قدرت تولیدی از دو موتور الکتریکی جلو و عقب تامین می‌شود که حداکثر قدرت به ترتیب 183 کیلووات و 230 کیلووات است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن 5.46 ثانیه است. در طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد در مغولستان، این خودرو از 20% به 80% در 24 دقیقه شارژ شد. در شرایط عادی در دمای 25 درجه سانتی گراد (77 درجه فارنهایت)، اکسلانتیکس می‌تواند 400 کیلومتر برد را در 10 دقیقه ایجاد کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900025
رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان 2
رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان 3
رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان 4
رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان 5