یک‌شنبه 1 مهر 1403

رونمایی از پیراهن سوم یووه: ساده و شیک! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونمایی از پیراهن سوم یووه: ساده و شیک! (عکس)

آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های سری آ ایتالیا از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات در حال رونمایی از پیراهن سوم‌شان در آستانه قدم گذاشتن به فصل جدید هستند. پوما ساعتی قبل از پیراهن سوم میلان رونمایی کرده بود و حالا نوبت به آدیداس رسیده که طراحی جذابش برای پیراهن سوم یووه را در فاصله دو روز تا شروع فصل جدید به رخ هوادارانش بکشد.

باشگاه یوونتوس دقایقی قبل با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی از پیراهن سومش برای فصل جدید پرده برداشت. رنگ زمینه این پیراهن خاکستری تیره است که یکی از دلایل انتخاب آن از سوی این باشگاه، ادای احترام به دروازه‌بانان بزرگی که در این تیم حضور داشته‌اند از دینو زوف تا جانلوییجی بوفون اعلام شده است. این بازیکنان در طول دوران حضورشان در تورین معمولا از رنگ تیره استفاده می‌کردند.

پیراهن طراحی شده از سوی یوونتوس در هر دو نسخه مخصوص بازیکن و هوادار از موادی تهیه شده که صددرصد قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیبی نمی‌زند و این موضوع در این فصل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یوونتوس قرار است در اولین دیدارش در فصل جدید که روز یکشنبه هفته آینده برابر اودینزه برگزار خواهد شد، با این پیراهن به میدان برود.

رونمایی از پیراهن سوم یووه: ساده و شیک! (عکس) 2
رونمایی از پیراهن سوم یووه: ساده و شیک! (عکس) 3
رونمایی از پیراهن سوم یووه: ساده و شیک! (عکس) 4