شنبه 7 مهر 1403

رونمایی ایران خودرو از 2 محصول جدید | فروش فوق العاده آغاز شد + قیمت و جزییات

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
رونمایی ایران خودرو از 2 محصول جدید | فروش فوق العاده آغاز شد + قیمت و جزییات

در نهایت، شرایط فروش ویژه خودروهای برقی ایران خودرو اعلام گردید. این شرایط به طور خاص برای متقاضیان خودروهای برقی بستیون NAT و لونا GRE در نظر گرفته شده است.

ایران خودرو به تازگی جدیدترین طرح فروش محصولات خود را معرفی کرده است که شامل تولیدات داخلی، دو مدل از خانواده مونتاژی هایما و دو خودرو برقی می‌باشد. پس از مدتی، نتایج قرعه‌کشی هر یک از این طرح‌ها منتشر شد. در این طرح، تمامی متقاضیان خودرو، از جمله متقاضیان عادی، جوانان جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده، امکان ثبت‌نام داشتند و در نهایت، تعداد 3 میلیون و 288 هزار و 964 نفر برای ثبت‌نام اقدام کردند.

متقاضیان عادی بیشترین تعداد ثبت سفارش را با 1 میلیون و 661 هزار و 444 نفر داشته و پس از آن طرح فروش مادران با تعداد 1 میلیون و 69 هزارو 54 نفر قرار گرفت. برای متقاضیان خودروهای فرسوده نیز جمعاً 252 هزارو 776 نفر شرکت کرده و برای طرح فروش خودروهای برقی ایران خودرو نیز 69 هزارو 855 نفر ثبت سفارش کردند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران و خودروهای فرسوده، طرح‌های فروش هردسته از متقاضیان در دو بخش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش اعلام شد. حال نوبت به متقاضیان منتخب خودروهای الکتریکی است که واریز وجه خودرو را انجام دهند. در ادامه نوشته با جزئیات شرایط فروش فوق العاده خودروهای برقی ایران خودرو همراه تکراتو باشید.

ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای به متقاضیان خودروهای برقی رزرو پایانی خود رساند که از امروز شنبه، 7 مهر 1403 الی 5شنبه، 12 مهرماه مهلت دارند به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://ikcosales.ir/ مراجعه کرده و ضمن واریز وجه خودرو، مراحل ثبت‌نام را به نهایی کنند.

این اطلاعیه براساس بخشنامه فروش 4787 صادر شده و متقاضیان باید توحجه داشته باشند که ظرفیت خودروها بسیار محدود است.

شرایط فروش فوق العاده خودروهای برقی ایران خودرو

همانطور که می‌دانید، در این طرح دو خودرو برقی بستیون NAT و لونا GRE عرضه شد تا شاید بدین‌وسیله بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور پررنگ خودروهای الکتریکی در کشور باشیم. البته باید به این نکته توجه شود که هنوز زیرساخت‌های خودروهای برقی در ایران تکمیل نیست و طول می‌کشد همه شهرهای کشور به ایستگاه‌های شارژ مجهز شوند.

رونمایی ایران خودرو از 2 محصول جدید | فروش فوق العاده آغاز شد + قیمت و جزییات 2