شنبه 29 اردیبهشت 1403

رونمایی غیررسمی از دستیار جدید اسکوچیچ در جمع ملی‌پوشان فوتبال / تیم اصلی الجزایر برای بازی امشب در دسترس نیست؟!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رونمایی غیررسمی از دستیار جدید اسکوچیچ در جمع ملی‌پوشان فوتبال / تیم اصلی الجزایر برای بازی امشب در دسترس نیست؟!

آخرین تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران پیش از بازی تدارکاتی با الجزایر با معرفی دستیار جدید سرمربی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تمرین شب گذشته ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به مدت 70 دقیقه زیرنظر کادرفنی برگزار شد و مراحلی شامل حرکات ترکیبی، تمرینات مفرح و در پایان هم بازی درون تیمی فشرده را داشت که از این رو، ترکیب مدنظر کادرفنی برای بازی تدارکاتی امشب مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.

مهم‌ترین نکته واپسین تمرین شاگردان دراگان اسکوچیچ پیش از رویارویی با مردان جمال بلماضی، رونمایی غیررسمی سرمربی تیم ملی از عضو جدید کادرفنی‌اش بود. کرونوسلاو رندولیچ، جدیدترین دستیار کروات سرمربی یوزهای پارسی است که شب گذشته در دوحه حضور یافت.

دستیار جدید دراگان اسکوچیچ در راه جام جهانی 2022 قطر متولد شهر وینکووسی است که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند ریه‌کا، اوسیک، هایدوک اشپیلت، سیبنیک، NK زاگرب، اینتربلوک، کامن اینگراد، لوکو و وینوگرادار کرواسی را در کارنامه حرفه‌ای‌اش داشته. رندولیچ 49 ساله کروات که در دوران بازی یک مدافع بوده، در حالی به عنوان مربی در تیم ملی ایران حاضر شده که در لیگ برتر کرواسی هدایت تیم فوتبال گوریکا را برعهده داشت. او پیش‌تر به عنوان دستیار تا سال 2017 در فوتبال حاضر بود، پس از آن برای اولین بار در سال 2018 سرمربی تیم فوتبال استرا 1961 شد و در ادامه هدایت تیم‌های سیبنیک و گوریکا را برعهده گرفت. جالب‌ترین نکته درباره رندولیچ اما این است که این مربی کروات با تفکرات و سلایق اسکوچیچ ناآشنا نیست؛ چرا که سابقه هم‌کاری با وی به عنوان عضوی از کادرفنی در تیم فوتبال فولاد را به مدت 2 فصل داشته. هم‌چنین او به عنوان بازیکن هم در سال 2006 در تیم ریه‌کای کرواسی زیرنظر سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده. او که سابقه قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته اول کرواسی موسوم به DRUGA NHL و صعود به لیگ برتر این کشور همراه با تیم سیبنیک در فصل 20-2019 را دیده، در کنار ماریو تات و وحید هاشمیان به‌عنوان بخشی از پازل تاکتیکی سرمربی تیم ملی در راه جام جهانی 2022 نقش‌آفرینی خواهد داشت. دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر نیز از ساعت 22:30 امشب به وقت تهران در دوحه برگزار خواهد شد اما در فاصله کم‌تر از 14 ساعت مانده به این جدال، اخباری مبنی بر اصرار بلماضی جهت عدم استفاده از بازیکنان اصلی‌اش مقابل یوزهای پارسی به گوش می‌رسد که مشخصاً خبر خوبی برای اسکوچیچ نیست. علی‌رغم این که حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرده بود که در قرارداد فی‌مابین فدراسیون‌ها لزوم حضور بازیکنان اصلی در لیست تیم‌ها وجود داشته، نشریه معتبر الشروق الجزایر مدعی شده که جمال بلماضی در این بازی به بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد و تیمش را با ترکیبی متفاوت از 2 دیدار دوستانه قبلی به میدان خواهد فرستاد. طبق اعلام این نشریه؛ سرمربی الجزایر در این بازی به اسلام سلیمانی، بهترین گلزن تاریخ فوتبال الجزایر و همچنین عیسی ماندی، مدافع کلیدی تیم و رایس امبولحی، دروازه‌بان اصلی استراحت خواهد داد. ریاض محرز، چهره سرشناس فوتبال الجزایر هم نمی‌تواند تیم را در این بازی همراهی کند تا الجزایر تقریبا با تیم دوم خود به مصاف ایران برود. انتهای پیام /
رونمایی غیررسمی از دستیار جدید اسکوچیچ در جمع ملی‌پوشان فوتبال / تیم اصلی الجزایر برای بازی امشب در دسترس نیست؟! 2