سه‌شنبه 17 مهر 1403

رونی ستاره انگلیس را انتخاب کرد: نه کین، نه جود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونی ستاره انگلیس را انتخاب کرد: نه کین، نه جود!

وین رونی معقتد است که فیل فودن بهترین بازیکن حال حاضر تیم ملی انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس از حضور ستاره‌های بسیاری در ترکیبش بهره می‌برد که هر یک از آنها نقش کلیدی و مهمی در تیم‌های باشگاهی ایفا می‌کنند اما با این وجود هنوز هم نتوانسته است هیچ جامی را به دست آورد و در فینال جام ملت‌های اروپای 2024 برای دومین دوره متوالی ناکام ماند و مجبور شد بار دیگر به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کند.

بازیکنان بزرگی مانند هری کین، جود بلینگام، کایل واکر، فیل فودن، ترنت الکساندر آرنولد و بسیاری دیگر در این تیم حضور دارند و حالا مصمم هستند که پس از جدایی گرت ساوت‌گیت هم به مسیر رو به رشدشان در چند سال اخیر ادامه دهند اما این بار جام قهرمانی را هم با خود به خانه ببرند.

رونی در گفتگو با تاک اسپورت در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن حاضر در تیم ملی انگلیس کدام بازیکن است اظهار داشت:«از نظر من، فیل فودن بهترین است. من می‌دانم که او این فصل زیاد برای سیتی به میدان نرفته است اما در حال حاضر تردیدی ندارم که او بهترین بازیکنی است که انگلیس در اختیار دارد. د

کول پالمر هم از زمانی که به چلسی پیوست بسیار درخشان ظاهر شد و همه از درخشش جود بلینگام در رئال مادرید خبر دارند. اما از نظر من، فیل فودن بازیکنی است که باید او را انتخاب کرد. من واقعا از تماشای بازی چنین بازیکنی لذت می‌برم.»

رونی ستاره انگلیس را انتخاب کرد: نه کین، نه جود! 2