شنبه 29 اردیبهشت 1403

رویاپردازی نوجوانان از آینده ایران در جشنواره «قصه ایران آینده»

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رویاپردازی نوجوانان از آینده ایران در جشنواره «قصه ایران آینده»

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جشنواره داستان‌نویسی و روایت‌گری نوجوانان با عنوان «قصه ایران آینده» و با هدف شناسایی و کشف نوجوانان مستعد و علاقه‌مند در حوزه قصه‌نویسی، قصه‌گویی و روایتگری و همچنین راه‌اندازی حلقه نویسندگان و راویان نوجوان، در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در جشنواره «قصه ایران آینده» نوجوانان علاقه‌مند به نویسندگی و روایت‌گری در مقاطع متوسطه اول و دوم، با ترسیم ایران آینده، رویای خود را از ایران سال 1424 در قالب قصه و روایت‌گری ارائه می‌دهند.

این جشنواره در محور قصه‌گویی و در 2 بخش «نگارش رویای من در ایران آینده»، شامل نگارش داستان و «روایت خلاقانه رویای من از ایران آینده»، شامل ساخت فیلم کوتاه (حداکثر 5 دقیقه) از روایت خلاقانه نوجوانان، طراحی شده است و نوجوانان به صورت انفرادی با ارسال آثار خود در هر 2 بخش، امکان رقابت در این جشنواره را خواهند داشت.

بهره‌مندی از قوه تخیل، تکنیک‌های نویسندگی، تمرکز بر ایمان و امید در قصه، خلاقیت در ارائه و روایتگ‌ری جذاب از جمله نکاتی است که نوجوانان باید در خلق آثار خود به آن توجه کنند.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند از 26 دی ماه تا 10 بهمن ماه 1402 آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی https://iraneayandeh.farhangsara.ir ارسال کنند و یا با ارسال عدد 1 به سامانه 2000183737، لینک شرکت در جشنواره را دریافت و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جشنواره داستان‌نویسی و روایت‌گری نوجوانان قصه ایران آینده رویای من در ایران آینده این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
رویاپردازی نوجوانان از آینده ایران در جشنواره «قصه ایران آینده» 2