چهارشنبه 4 مهر 1403

رویای بزرگ ورزشکار محبوب المپیکی!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
رویای بزرگ ورزشکار محبوب المپیکی!

رضا علیپور در خصوص فروش تلفن همراه مخصوص ورزشکاران المپیکی اهدایی از شرکت سامسونگ گفت: چند سالی است به همراه یکی از دوستان با کمک‌های مردمی و خیرین کار خیر خواهانه انجام می‌دهیم و امسال از نظر مالی به مشکل بر خوردیم در همین راستا برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک کودکان کار کوره‌های آجر پزی قزوین نیاز مالی داشتیم ولی نا امید نشدیم و امیدمان به خداوند بزرگ و مهربان بود.

وی که مقام چهارمی المپیک پاریس را در سابقه خود دارد، ادامه داد: قبل از المپیک قرار شد که شرکت سامسونگ یک عدد گوشی ویژه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هدیه دهد و آن زمان بود که این جرقه در ذهنم زده شد و از همان لحظه در ذهن خود برای گوشی برنامه ریزی کردم و نیتم این بود که گوشی را بفروشم و برای بچه‌ها کیف و کفش تهیه کنم و قدمی برایشان بردارم.

قهرمان دو دوره بازی‌های آسیایی با اشاره به اینکه با حمایتیک سامانه توانست رسالت خدمت رسانی به کودکان نیازمند را ادامه دهد، اظهار داشت: گوشی را آن ساامانه به صورت نمادین از بنده خرید و در یک کار زیبا مجدد به من بازگرداند و در این خیر بزرگ همراهی پررنگی با ما داشت تا بتوانیم وسایل مورد نیاز کودکان را همانند گذشته تهیه کنیم و شرمنده کودکان نباشم. وی افزود: به لطف پرودگار توانستیم 1200 کیف و لوازم و تحریر و 600 جفت کفش تهیه کنیم و خیلی خوشحالم که توانستیم دل کودکان عزیز را شاد کنم. علیپور در ادامه صحبتهایش به دیگر برنامه اش در بحث کمک‌رسانی اشاره کرد و افزود: قصد دارم مجددا گوشی را بفروشم و تاسیس مدرسه برای کودکان کار و نیازمند را با کمک خیرین آغاز کنم.

از میان اخبار

کنایه محمد دادکان به پرونده ویلموتس: پول را همه با هم خوردند!

(ویدیو) کری سنگین احمدرضا عابدزاده برای استقلال چند ساعت مانده به دربی

آمار عجیب جواد نکونام مقابل پرسپولیس

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ تغییر تاکتیک نکونام برای بردن دربی