جمعه 27 مهر 1403

رژه در مادرید با دو جام ظرف چند هفته / پادشاه پادشاهان اروپا: کارواخال، ناچو، خوسلو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رژه در مادرید با دو جام ظرف چند هفته / پادشاه پادشاهان اروپا: کارواخال، ناچو، خوسلو

سه بازیکن اسپانیایی، به فاصله کمی بعد از آنکه با جام قهرمانی چمپیونزلیگ به مادرید برگشتند حالا با جام قهرمانی یورو قدم به پایتخت اسپانیا می‌گذارند.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در این لحظات روی ابرها سیر می‌کند؛ لاروخا با نسل جدیدش توانست برای چهارمین بار فاتح جام ملتهای اروپا شود تا امید دوباره به فوتبال ملی این کشور برگردد.

مدتی است که اسپانیا در سطح باشگاهی به شدت نگران رقابت با رقیب گردن‌کلفتی به نام لیگ برتر انگلیس است و این نگرانی را بارها در صحبتهای مقامات فوتبال باشگاهی این کشور شنیده‌ایم. آنها امشب در فینال یورو در سطح ملی با این رقیب روبرو بودند: انگلیس.

اما اسپانیایی ها فراموش می‌کنند که چند سالی است هر چه لیگ برتر درخشیده و پیشرفت کرده، یک باشگاه اسپانیایی بیشترین و بزرگترین افتخارات را در سطح اروپا درو کرده است: رئال مادرید.

همین چند هفته پیش بود که رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ که اتفاقا در خاک رقیب اصلی‌اش، انگلیس، برگزار شد دورتموند را شکست داده و با جام قهرمانی به خانه برگشت.

چند هفته بعد سه نفر از اسپانیایی های رئال مادرید، دنی کارواخال، ناچو فرناندز و خوسلو، این بار نه با پیراهن سفید بلکه با پیراهن سرخ لاروخا در آلمان وارد فینال شدند، فینال یورو 2024.

اسپانیا با این سه ستاره رئالی انگلیس را 2-1 شکست داد. با اینکه خوسلو در این مسابقه وارد زمین نشد و ناچو در اواخر بازی به میدان آمد اما دنی کارواخال از ابتدا در خط دفاعی فیکس بود و نمایشی عالی داشت.

کارواخال، ناچو و خوسلو، که حالا دیگر بازیکن رئال نیست، فردا با جام دیگری به مادرید می‌رسند و آن را مقابل هواداران به نمایش می‌گذارند. آنها به معنای واقعی کلمه سلاطین فوتبال اروپا هستند.

رژه در مادرید با دو جام ظرف چند هفته / پادشاه پادشاهان اروپا: کارواخال، ناچو، خوسلو 2
رژه در مادرید با دو جام ظرف چند هفته / پادشاه پادشاهان اروپا: کارواخال، ناچو، خوسلو 3
رژه در مادرید با دو جام ظرف چند هفته / پادشاه پادشاهان اروپا: کارواخال، ناچو، خوسلو 4