چهارشنبه 18 مهر 1403

رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج / شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+ تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج / شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+ تصاویر

در دوره‌های گذشته نهضت آسفالت سبب رضایتمندی شهروندان در حوزه خیابان های شهر یاسوج بود اما امروزه این طرح مورد فراموشی سپرده شده است و شهردار باید در راستای فعال سازی آن اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می شود و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور برای بازدید از جاذبه ها، مکان های دیدنی و ظرفیت های گردشگری این شهر است بر هین اساس باید زیرساخت ها و امکانات مربوطه در شهر یاسوج فراهم باشد.

در سالیان گذشته توجه به توسعه زیرساخت ها و همچنین توسعه مکان های گردشگری برای استفاده از هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری برای رشد و توسعه استان در نظر گرفته شد بود اما ادامه روند آن همچنان باید دنبال شود تا مشکلات در زیرساخت های شهری برطرف شود.

یکی از مواردی که به صورت روزانه شهروندان و همچنین مسافران با آن مواجه هستند مشکلات آسفالت خیابان ها است، بنابراین خیابان ها با روکش مناسب و بدون دست انداز و همچنین چاله ها همراه باشند.

در طی دوره های گذشته موضوع نهضت آسفالت در شهر یاسوج مطرح شد تا شاهد حل مشکلات خیابان های شهر یاسوج و تردد بدون مشکل شهروندان در شهر باشیم، در شرایط فعلی خبری از نهضت آسفالت نیست و هر چند در گوشه و کنار شهر یاسوج شاهد آسفالت خیابان ها هستیم اما وقتی موضوع نهضت آسفالت مطرح می شود یعنی باید عزم و تلاش برای آسفالت خیابان های مشکل دار شهر برای نبود دست انداز و همچنین از بین رفتن چاله ها و ترمیم ورودی پل ها مشاهده می شود.

شهروندان یاسوجی در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما با ابراز گلایه از وضعیت خیابان های شهر یاسوج عنوان کردند: مشاهده می شود خیابان های شهر یاسوج در نقاط مختلف از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار نیست، این مشکلات در خیابان های شرف آباد، شهرک جهاد و دیگر نقاط شهر یاسوج وجود دارد.

شهروندان با بیان اینکه چاله ها و سرعت گیرهای غیر استاندارد از دیگر مشکلات شهر یاسوج هستند، ادامه دادند: شهردار شهر یاسوج در شرایط فعلی که امکان آسفالت خیابان ها و همچنین حذف چاله ها وجود دارد اقدام کند تا از استهلاک خودروها، مشکلات ترافیکی، خطرات تصادف کاهش پیدا کند.

گفتنی است موضوع نهضت آسفالت در دوره های گذشته سبب آسفالت نقاط مختلف شهر یاسوج شد و در شرایط کنونی شهردار شهر یاسوج با همراهی و همفکری اعضای شورا می توانند ادامه این نهضت را برای حل مشکلات آسفالت در مرکز شهر یاسوج دنبال کنند و سبب رضایت شهروندان شوند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

انتهای پیام /

رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج / شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+ تصاویر 2
رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج / شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+ تصاویر 3
رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج / شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+ تصاویر 4
رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج / شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+ تصاویر 5