پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

رکوردهای خوبی در مسابقات باشگاه های کشور زده نشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رکوردهای خوبی در مسابقات باشگاه های کشور زده نشد

محسن ربانی گفت: رکورد‌های خوبی از لحاظ کمی و کیفی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور نداشتیم.

محسن ربانی مربی دو و میدانی درباره شرایط دو و میدانی گفت: امروز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور بود که حکم مسابقات انتخابی را داشت که برای مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود. واقعیت امر این است که امسال رکور‌دهای خوبی از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته نداشتیم و داشته‌های دو و میدانی همین نفرات هستند و ورزشکاران فعلی در این رقابت‌ها شرکت کردند و شاید یکی، 2 نفر غایب باشند. آنچه به دست آمده محصول امروز و دیروز نیست و محصول کار کردن مدیران قبلی است. همه ورزشکاران از 10 سال قبل فعالیت کردند و خواسته و ناخواسته این فدراسیون میراث دار مدیریتی است که قبلی‌ها انجام دادند.

او افزود: واقعیت امر این است که ما نیاز داریم تا یک کار اصولی و حرفه‌ای انجام شود و برنامه ریزی و برنامه محور عمل کنیم تا اینکه شخصی بیاید و یک ورزشکار دوست داشته باشد و او را حمایت کند. دو و میدانی متشکل از موادی است که در آن مسابقات برگزار می‌شود و همه این‌ها حق دارند که توقع داشته باشند که به آن‌ها رسیدگی شود. البته برخی از رشته‌های دو و میدانی در آسیا بهتر هستند و در سال‌های گذشته صاحب مدال بودیم و جایگاه و سکوی که در این ماده‌ها کسب کردیم را باید دفاع کنیم.

ربانی درباره کسب 2 طلا و یک نقره در بازی‌های آسیایی جاکاراتا رقم خورد و پیش بینی اش برای هانگژو اظهار کرد: واقعیت این است که من رشته‌های دیگر را خیلی پیگیری نمی‌کنم و اشراف ندارم. نیرو‌های خوبی داریم هر چند که امروز هم دیر است، اما می‌توانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم و بتوانیم نتایج قابل قبول بگیریم. نتایج در جاکارتا مطلوب بود و بستگی به مدیریت فدراسیون دارد که از چه رشته‌هایی حمایت کند. برخی از رشته‌ها حمایت می‌خواهند تا نتیجه از این رشته‌ها گرفته شود.

او درباره وضعیت احسان حدادی گفت: حدادی مشغول تمرینات خود است و او را چند روز پیش در مجموعه آفتاب انقلاب دیدم و از روند تمریناتش راضی بود و ان شا الله بتواند پنجمین مدالش را بگیرد و ما را صاحب یک مدال خوش رنگ در بازی‌های آسیایی کند.

او درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی بهایی به مربیان سابق نمی‌دهد و این رشته ورزشی نزول کرده است، گفت: این قضیه یک زنجیره است. ورزشکار، مربی و فدراسیون باید دست به دست هم بدهند که اتفاق خوب بیفتد و هر کدام در وظیفه خود کم کاری کنند لطمه و ضربه به این زنجیره می‌خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی