جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو و میدانی

دو و میدانی

وب‌گاه ورزش سه

مریم طوسی ملقب به دختر باد بعد از درخشش و رکوردشکنی در جایزه بزرگ آفریقای جنوبی حالا در آمریکا قهرمان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور...

وب‌گاه ورزش سه

یوسین بولت، ستاره سابق دو و میدانی و قهرمان المپیک، می‌گوید از طرفداران متعصب کریستیانو رونالدو است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: در سال گذشته موفق به برگزاری 7 طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شده‌ایم و برای سال جاری نیز این برنامه‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید فردین تقی‌زاده، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در خصوص اقدامات انجام شده این اداره کل در سال 1402 گفت: این اداره کل در سال گذشته موفق به برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور 652 دانشجو دختر و 803 دانشجو پسر شده است. تقی زاده با بیان اینکه این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اوسین بولت، دارنده رکورد جهانی دوهای 100 و 200 متر و قهرمان هشت مدال طلای المپیک ستاره بزرگ مراسم جوایز لاروس در مادرید خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

قایقرانان ایرانی به دل آب خواهند زد تا شاید بعد از شمشیربازی این قایقرانی باشد که سهمیه های دو نفره المپیک پاریس را کسب کند.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام قبل از شروع بازی با مایورکا با دیدن دنی کاستیا، دونده معروف اسپانیایی، که شباهت زیادی به او دارد، سورپرایز شد.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون جهانی دوومیدانی به مدال‌آوران طلا در 48 مواد مختلف این رشته در بازی‌های المپیک پاداش مالی خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون جهانی دوومیدانی برای برندگان مدال طلا در المپیک پاریس جایزه 50 هزار دلاری پرداخت می کند.

وب‌گاه ورزش سه

هادی سپهرزاد گفت: ورزش حرفه‌ای بدون فیزیوتراپ، پزشک و ماساژور شدنی نیست. همه فدراسیون‌های موفق مثل کشتی، تکواندو و والیبال این شرایط را در نظر گرفته‌اند اما بچه‌های دوومیدانی بهره‌مند نیستند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - ملی‌پوش اصفهانی پارا دو و میدانی گفت: حضور در مسابقات جهانی ژاپن، محک خوبی پیش از پارالمپیک پاریس است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مریم طوسی موفق شد با ثبت زمان 23.40 ثانیه پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود. مریم طوسی در ماده 200 متر به رقابت پرداخت و نایب قهرمان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دونده ایران در جریان برگزاری جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده 200 متر نایب قهرمان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مریم طوسی در ماده 200 متر دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی نایب قهرمان شد.