یک‌شنبه 1 مهر 1403

رکورد جدیدی برای غول پرطرفدار اسپانیایی / رئال محبوب‌ترین باشگاه دنیا در ایکس (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رکورد جدیدی برای غول پرطرفدار اسپانیایی / رئال محبوب‌ترین باشگاه دنیا در ایکس (عکس)

تعداد دنبال‌کننده‌های رئال مادرید در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به 50 میلیون نفر رسید تا رئال به اولین باشگاه ورزشی تبدیل شود که به این رکورد دست پیدا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید امروز به یک رکورد جدید دست پیدا کرد تا جایگاهش را به عنوان پرطرفدارترین تیم ورزشی دنیا تثبیت کند.

تعداد فالوورهای رئال مادرید در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) امروز به مرز 50 میلیون نفر رسید تا عدد 50M در پروفایل این باشگاه در ایکس نقش بندد. تا کنون هیچ باشگاه ورزشی‌ای در این شبکه اجتماعی به این رکورد دنبال‌کننده دست پیدا نکرده بود.

رقیب تاریخی رئال در اسپانیا، بارسلونا، با اختلافی نزدیک آنها را دنبال می‌کند. رتبه دوم فهرست فالوروهای توییتری در اختیار بارسلونا است: 48.4 میلیون نفر.

از رتبه سوم تا هفتم رده‌بندی در اختیار باشگاه‌های انگلیسی است. منچستریونایتد با 37.4 میلیون فالوور، محبوب‌ترین باشگاه انگلیسی توییتر است و چلسی، لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رتبه هشتم رده‌بندی محبوب‌ترین باشگاه‌ها در توییتر با 15 میلیون فالوور در اختیار پاری سن ژرمن است. البته تعداد فالوورهای این باشگاه از زمان پیوستن لیونل مسی به این تیم افزایش قابل ملاحظه‌ای داشت و پی اس جی از آن زمان وارد 10 باشگاه محبوب توییتر شد. یوونتوس و میلان هم در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند.

رده‌بندی محبوب‌ترین باشگاه‌ها در شبکه اجتماعی ایکس

1. رئال مادرید - 50 میلیون فالوور 2. بارسلونا 3. منچستریونایتد 4. چلسی 5. لیورپول 6. آرسنال 7. منچسترسیتی 8. پاری سن ژرمن 9. یوونتوس 10. میلان

رکورد جدیدی برای غول پرطرفدار اسپانیایی / رئال محبوب‌ترین باشگاه دنیا در ایکس (عکس) 2