سه‌شنبه 3 مهر 1403

رکورد رونالدو شکسته شد؛ ارلینگ هالند رکورددار جدید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رکورد رونالدو شکسته شد؛ ارلینگ هالند رکورددار جدید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال منچسترسیتی روز یکشنبه به مصاف تیم آرسنال رفت که این بازی در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. سیتی در این بازی به سختی موفق شد در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشد و شاگردان آرتتا در کسب پیروزی و انتقام از سیتیزن‌ها ناکام ماند. در این بین یک رکورد خارق آلعاده ثبت شد و غول نروژی خود را به فوق ستاره جهان رساند. ارلینگ هالند به نقطه عطفی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال منچسترسیتی روز یکشنبه به مصاف تیم آرسنال رفت که این بازی در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. سیتی در این بازی به سختی موفق شد در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشد و شاگردان آرتتا در کسب پیروزی و انتقام از سیتیزن‌ها ناکام ماند. در این بین یک رکورد خارق آلعاده ثبت شد و غول نروژی خود را به فوق ستاره جهان رساند.

ارلینگ هالند به نقطه عطفی در دوران حرفه‌ای خود در منچسترسیتی رسید و در دیدار مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس، دروازه حریف را باز کرد و تاریخ ساز شد. فوق ستاره نروژی، صدمین گل خود را برای قهرمان انگلیس در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بازیکنانی که در کمترین بازی 100 گل برای باشگاه‌ها به ثمر رسانده اند

هالند به طور شگفت انگیزی توانست پس از 105 بازی به آمار 100 گل باشگاهی برای سیتی برسد که پس از سال 2000 این سریعترین رکورد بوده و حال این ستاره نروژی در کنار کریستیانو رونالدو قرار گرفت. اما ستارگان دیگری بودند که آمار 100 گل در یک باشگاه را در زمان کمی به ثمر رساندند. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هالند می‌توانست در بازی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا سریعتر از این به رکورد رونالدو برسد و حتی از او بگذرد، اما موفق به انجام این کار نشد و شاگردان اینزاگی او را مهار کردند. رونالدو ستاره پرتغالی نیز در سال 2009 به رئال مادرید پیوست و موفق شد در فاصله 105 بازی به 100 گل برای کهکشانی‌ها میان غول‌های اسپانیایی در لالیگا برسد.

در ادامه جدول رده بندی بازیکنانی است که در سری‌ترین زمان به آمار 100 گل برای باشگاه خود رسیده اند نیز مشخص شده. پس از هالند و رونالدو، سوارز در بارسلونا موفق شد در فاصله 120 بازی به رکورد 100 گل برسد. زلاتان در پاریس با 124 و فن نیستلروی در منچستریونایتد نیز با 131 بازی به 100 گل در باشگاه خود رسیدند. نکته جالب این است که رونالدو در سال 2018 پس از انتقال به یوونتوس طی 131 بازی توانست به 100 گل برای بانوی پیر برسد و در این جدول در رتبه ششم ایستاد.

کیلیان امباپه تنها بازیکنی است که در لیست 10 بازیکن برتر به عنوان مهاجم بازی نمی‌کند و این فوق ستاره فرانسوی اغلب در سمت چپ پاری سن ژرمن ظاهر می‌شود.

انتهای پیام /

رکورد رونالدو شکسته شد؛ ارلینگ هالند رکورددار جدید 2