جمعه 31 فروردین 1403

ریشخندِ بازیگر برنده اسکار درپی سقوط ارزش ارزهای دیجیتال

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
ریشخندِ بازیگر برنده اسکار درپی سقوط ارزش ارزهای دیجیتال

مت دیمون که در تبلیغی برای تشویق مردم به استفاده از رمز ارزها شرکت کرده بود، با سقوط ارزش این ارزها در رسانه‌های اجتماعی مورد استهزا قرار گرفته است.

مهر نوشت: با سقوط ارزش رمزارزها، مت دیمون برای حضور در تبلیغی برای ارزهای مجازی، با استهزاء شدید کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.

مت دیمون که در تبلیغی برای تشویق مردم به استفاده از رمز ارزها شرکت کرده بود، با سقوط ارزش این ارزها با استهزاء در رسانه‌های اجتماعی روبه رو شده است.

سقوط ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح موجب شده تا بازیگر برنده اسکار فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» و «مریخی» بار دیگر برای حضورش در تبلیغ کریپتو مسخره شود.

در این شوخی‌های بی‌رحمانه آنلاین، کاربران در سراسر رسانه‌های اجتماعی به این نکته اشاره می‌کنند که اگر پاییز گذشته به توصیه دیمون برای خرید ارزهای دیجیتال عمل کرده باشند، امروز ارزش دارایی‌های‌شان تقریبا دوسوم کاهش یافته است.

دیمون تنها یکی از چهره‌های مشهوری است که از این ارزهای دیجیتال حمایت کرده بود.

در تبلیغی که کریپتو با حضور مت دیمون ساخته بود، دیمون بینندگان را به سفری تاریخی از مردان و زنان شجاعی می‌برد که در جهان موجب تفاوت شده‌اند و از مردم می‌خواست تا شجاع‌ترین بخش خود را کشف کنند. این تبلیغ به کارگردانی والی فیستر در ماه اکتبر پخش شد و در طول برنامه تلویزیونی سوپربال نیز به نمایش درآمد.

ارزهای دیجیتال در هفت ماه گذشته با کاهش شدیدی روبه رو شده‌اند و این سقوط با توجه به نگرانی از رکود اقتصادی شتاب هم گرفته است. بیت کوین که نوامبر 2021 به نزدیک 69 هزار دلار رسیده بود دیروز به زیر 21 هزار دلار رسید.

تماشاخانه

ببینید | ماجرای طلاق گرفتن یک روحانی که در تلویزیون پخش شد

ببینید | یکی از عجایب علم؛ قارچ‌های جنگلی که در شب فانوس دریایی می‌شوند

فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام
ریشخندِ بازیگر برنده اسکار درپی سقوط ارزش ارزهای دیجیتال 2
ریشخندِ بازیگر برنده اسکار درپی سقوط ارزش ارزهای دیجیتال 3
ریشخندِ بازیگر برنده اسکار درپی سقوط ارزش ارزهای دیجیتال 4
ریشخندِ بازیگر برنده اسکار درپی سقوط ارزش ارزهای دیجیتال 5