جمعه 15 تیر 1403

«ریچارد گر» وارد «آژانس» شد / سریال فرانسوی انگلیسی می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
«ریچارد گر» وارد «آژانس» شد / سریال فرانسوی انگلیسی می‌شود

ریچارد گر به مایکل فاسبندر و جفری رایت در سریال جاسوسی «آژانس» پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین - ریچارد گِر در سریال مهیج جاسوسی «آژانس» در شوتایم پارامونت پلاس بازی می‌کند.

مهر نوشت: پیش از این گزارش شده بود که مایکل فاسبندر در این سریال بازی خواهد کرد و حضور جفری رایت هم در ماه گذشته تایید شد. اکنون گِر جدیدترین بازیگر مشهوری است که نامش با این سریال گره می‌خورد.

«آژانس» اقتباسی از سریال مشهور فرانسوی «دفتر» است و در نسخه انگلیسی زبان آن، فاسبندر در نقش یک مامور مخفی سیا که دستور گرفته تا زندگی مخفی خود را رها کند و به لندن بازگردد، ظاهر می‌شود. وقتی عشق گذشته زنده می‌شود، حرفه، هویت واقعی و مأموریت او در برابر قلبش قرار می‌گیرد.

گفته شده گِر در نقش بوسکو بازی خواهد کرد که رییس دفتر لندن با گذشته‌ای تاریخی است که پس از 8 سال خدمت به عنوان یک مامور مخفی، بازگشته است.

مدیر شوتایم از ریچارد گِر به عنوان یک چهره باکلاس یاد کرد که چند نسل طرفدار در سراسر جهان دارد و به دلیل توانایی استثنایی‌اش در القای عمق و اصالت در هر نقشی که بازی می‌کند، مورد تحسین است.

گِر سال 1993 برای بازی در فیلم تلویزیونی «و گروه بازی کرد» نامزد امی شد و در سال 2019 در 2 مینی سریال بریتانیایی برای بی‌بی‌سی جلوی دوربین رفت. او برای بازی در فیلم‌هایی چون «یک افسر و یک جنتلمن»، «ژیگولوی آمریکایی»، «زن زیبا»، «ترس اولیه» و «شیکاگو» شهرت جهانی دارد و برای 2 فیلم «یک افسر و یک جنتلمن» و «زن زیبا» نامزد گلدن گلوب و برای بازی در «شیکاگو» برنده جایزه گلدن گلوب شده است. فیلم «هاچیکو» از به یادماندنی‌ترین فیلم‌های اوست.

«آژانس» درحال حاضر در لندن در حال تولید و قرار است به صورت بین‌المللی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، برزیل و ژاپن پخش شود.

پروژه‌های بعدی ریچارد گِر شامل فیلم «اوه کانادا» پل شریدر با بازی جیکوب الوردی و اوما تورمن و همچنین «ساختِ» با بازی دایان کیتون و بلیک لایولی است.

جو رایت سازنده «غرور و تعصب»، «آنا کارنینا»، «تاوان» و «تاریک‌ترین ساعت» که نویسنده تمام 10 قسمت سریال است، کارگردانی 2 قسمت نخست را برعهده دارد و همچنین در کنار جز باترورث و جان هنری باترورث از «فورد در برابر فراری» و «لبه فردا» تهیه کننده اجرایی هم خواهد بود.

22057

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1927898