زاکانی: از بهمن ماه شاهد ورود واگنهای مترو ملی هستیم / در 16 هفته آینده در هر دو هفته یک افتتاحیه برای خدمات طرح خواهیم داشت + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین رونمایی از تاکسیهای برقی درون شهری تهران گفت: اگر شهر ما بنا باشد شهر پایداری باشد باید خدمات به صورت عادلانه توزیع شود. وی افزود: درصد ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ما هم اکنون باید 70 درصد باشد. در 16 هفته آینده در هر دو هفته یک افتتاحیه برای خدمات طرح خواهیم داشت شهردار تهران تصریح کرد: اولین افتتاحیه ما...
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین رونمایی از تاکسیهای برقی درون شهری تهران گفت: اگر شهر ما بنا باشد شهر پایداری باشد باید خدمات به صورت عادلانه توزیع شود.
وی افزود: درصد ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ما هم اکنون باید 70 درصد باشد.