پنج‌شنبه 4 تیر 1405

زاکانی: از بهمن ماه شاهد ورود واگن‌های مترو ملی هستیم / در 16 هفته آینده در هر دو هفته یک افتتاحیه برای خدمات طرح خواهیم داشت + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین رونمایی از تاکسی‌های برقی درون شهری تهران گفت: اگر شهر ما بنا باشد شهر پایداری باشد باید خدمات به صورت عادلانه توزیع شود. وی افزود: درصد ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ما هم اکنون باید 70 درصد باشد. در 16 هفته آینده در هر دو هفته یک افتتاحیه برای خدمات طرح خواهیم داشت شهردار تهران تصریح کرد: اولین افتتاحیه ما...

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین رونمایی از تاکسی‌های برقی درون شهری تهران گفت: اگر شهر ما بنا باشد شهر پایداری باشد باید خدمات به صورت عادلانه توزیع شود.

وی افزود: درصد ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ما هم اکنون باید 70 درصد باشد.