زاکانی: قرارداد بیش از 3000 اتوبوس دیزلی داخلی و 3500 دستگاه اتوبوس برقی داخلی و خارجی بسته شده است + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 150 اتوبوس آماده در داخل تهران داریم که به زودی رونمایی میکنیم. وی افزود: حدود 600 -700 دستگاه اتوبوس داخلی هم داریم موعد آن دارد میرسد و به مرور تا پایان سال به خطوط اضافه میشود. زاکانی خاطرنشان کرد: با ورود این اتوبوسها یک تحول بزرگی در حوزه اتوبوسرانی ما ایجاد میشود. ما اتوبوسهای...
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 150 اتوبوس آماده در داخل تهران داریم که به زودی رونمایی میکنیم.
وی افزود: حدود 600 -700 دستگاه اتوبوس داخلی هم داریم موعد آن دارد میرسد و به مرور تا پایان سال به خطوط اضافه میشود.
زاکانی خاطرنشان کرد: با ورود این اتوبوسها یک تحول بزرگی در حوزه اتوبوسرانی ما ایجاد میشود. ما اتوبوسهای بی آرتی و دوکابین خریدیم که به زودی وارد چرخه خدمت میشود.