پنج‌شنبه 4 تیر 1405

زاکانی: قرارداد بیش از 3000 اتوبوس دیزلی داخلی و 3500 دستگاه اتوبوس برقی داخلی و خارجی بسته شده است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 150 اتوبوس آماده در داخل تهران داریم که به زودی رونمایی می‌کنیم. وی افزود: حدود 600 -700 دستگاه اتوبوس داخلی هم داریم موعد آن دارد می‌رسد و به مرور تا پایان سال به خطوط اضافه می‌شود. زاکانی خاطرنشان کرد: با ورود این اتوبوس‌ها یک تحول بزرگی در حوزه اتوبوسرانی ما ایجاد می‌شود. ما اتوبوس‌های...

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 150 اتوبوس آماده در داخل تهران داریم که به زودی رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: حدود 600 -700 دستگاه اتوبوس داخلی هم داریم موعد آن دارد می‌رسد و به مرور تا پایان سال به خطوط اضافه می‌شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: با ورود این اتوبوس‌ها یک تحول بزرگی در حوزه اتوبوسرانی ما ایجاد می‌شود. ما اتوبوس‌های بی آرتی و دوکابین خریدیم که به زودی وارد چرخه خدمت می‌شود.