زاکانی: 180 خانوار در 7 هتل مستقر شدند + فیلم
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه دولت در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: تا دیشب 180 خانوار و 551 نفر، در 7 هتل مستقر شدند و به آنان خدمات میدهیم. وی بیان کرد: هر چقدر هم که بنیاد مسکن به ما معرفی کند، کاملا در خدمت آنان هستیم.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه دولت در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: تا دیشب 180 خانوار و 551 نفر، در 7 هتل مستقر شدند و به آنان خدمات میدهیم.
وی بیان کرد: هر چقدر هم که بنیاد مسکن به ما معرفی کند، کاملا در خدمت آنان هستیم.