سه‌شنبه 3 مهر 1403

زسکا مسکو، مقصد بعدی / انصراف از بازنشستگی: بازگشت پیانیچ به فوتبال اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زسکا مسکو، مقصد بعدی / انصراف از بازنشستگی: بازگشت پیانیچ به فوتبال اروپا

میرالم پیانیچ، بازیکن سابق یوونتوس و بارسا، که اکنون بازیکن آزاد است، یک قدم تا بازگشت به فوتبال فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ در 34 سالگی از بازنشستگی منصرف شده و می خواهد به سطح اول فوتبال برگردد. او چند روزی است که پیشنهادات خوبی که دریافت کرده را تحت بررسی دارد و یکی از آنها نظر او را جلب کرده است. و می خواهد بعد از مدتی که از فوتبال اروپا دور بود، یک وداع خوب داشته باشد. میرالم پیانیچ در سال 2022 با بارسلونا به صورت توافقی فسخ کرد. عملکرد این هافبک بوسنیایی قابل قبول نبود و او با روزهای خوبش در یوونتوس و رم فاصله داشت. علاوه بر این، دستمزد او بالا بود و مدیریت ورزشی باید دستمزدها را کاهش می داد.

پیانیچ به ماجراجویی در فوتبال امارات پاسخ مثبت داد ولی این انتقال نیز برای او مثبت نبود. او در دو فصل گذشته برای شارجه بازی کرد، جایی که در 61 بازی در تمامی رقابت ها، 5 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد.

سپس اعلام شد پیانیچ تصمیم به بازنشستگی گرفته اما چهار ماه بعد، بعد از دریافت یک پیشنهاد خوب و وسوسه کننده از زسکا مسکو قصد بازگشت دارد. در روسیه اطمینان می دهند که قرارداد پیشنهادی برای یک فصل است و مبلغ آن دو میلیون یورو خواهد بود.

مارکو نیکولیچ، سرمربی باشگاه رسکا، نیز تماس با پیانیچ را تایید کرد و گفت: «بله، می توانم بگویم که در حال مذاکره با پیانیچ هستیم. آیا ارزش دارد در زسکا منتظر او باشیم؟ نمی دانم، نمی دانم.»

زسکا مسکو، مقصد بعدی / انصراف از بازنشستگی: بازگشت پیانیچ به فوتبال اروپا 2
زسکا مسکو، مقصد بعدی / انصراف از بازنشستگی: بازگشت پیانیچ به فوتبال اروپا 3