یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

زلاتان کاری نکرده که با مسی مقایسه شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زلاتان کاری نکرده که با مسی مقایسه شود!

کارلوس ولا، ستاره مکزیکی لس‌آنجلس‌اف‌سی، معتقد است تاثیر لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ در لیگ آمریکا قابل مقایسه نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ولا تاثیر مسی و ابراهیموویچ را در لیگ آمریکا قبل از رویارویی تیمش مقابل اینتر میامی در روز دوشنبه مقایسه کرده است. مسی از زمانی که از پاری سن ژرمن جدا شد و به آمریکا رفت، از حضور در میامی لذت می برد و یک جام هم با این تیم برده است. ابراهیموویچ هم در 56 بازی 52 گل برای لس آنجلس گلکسی به ثمر رساند، اما موفق به کسب عنوانی با این تیم نشد و به همین دلیل کارلوس ولا معتقد است که تاثیر زلاتان با مسی در ام‌ال‌اس قابل مقایسه نیست.

او به آس گفت: "زلاتان مقتدر بود، اما چیزی نبرد. مسی در زمان کمتری جام برده است، آنها دو بازیکن با شرایط متفاوت هستند و باهم قابل مقایسه نیستند.." مسی در آخرین بازی خود برای میامی مقابل نشویل موفق به گلزنی نشد، اما ولا می‌داند که بازیکن آرژانتینی در دیدار دو تیم در ورزشگاه BMO میتواند چقدر خطرناک باشد:"اگر [مسی] بد بازی کند، تعجب می‌کنم. مهم نیست در کجای دنیا، وقتی بهترین بازیکن باشی، به هر لیگی که بروی، خوب می‌شوی. وقتی بهترین باشی، مهم نیست کجا می روید. من شگفت زده خواهم شد اگر او خوب بازی نکند و یا گل نزند."

ولا در دوران حرفه ای خود بارها به مصاف مسی رفته است، زیرا در لالیگا و مقابل آرژانتین برای مکزیک بازی کرده است. با این حال مهاجم اصرار دارد که رویارویی با قهرمان جام جهانی در آخر هفته هیچ انگیزه اضافی برای او ایجاد نخواهد کرد:" حقیقت این است که برای من توانایی بازی کردن، سالم بودن، در دسترس بودن برای تیمم انگیزه است. میخواهم از فوتبالم لذت ببرم و این چیزی است که به من انگیزه می دهد. برای من مهم نیست که چه کسی مقابل من بازی می کند یا قرار است مقابل چه کسی چه کاری انجام دهم. من می خواهم برنده شوم، می خواهم خوب بازی کنم، می خواهم بهترین کار را برای تیمم انجام دهم.، برای من مهم نیست که چه کسی آن جلو است."

مسی به دنبال بازگشت به مسیرهای گلزنی مقابل لس آنجلس خواهد بود. سپس این ابرستاره آمریکا را ترک می‌کند تا برای آرژانتین به میدان برود. قهرمان جهان قرار است در مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف اکوادور و بولیوی برود.

زلاتان کاری نکرده که با مسی مقایسه شود! 2
زلاتان کاری نکرده که با مسی مقایسه شود! 3