شنبه 16 تیر 1403

زلزله در پرسپولیس / حضور گاردیو در پرسپولیس منتفی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زلزله در پرسپولیس / حضور گاردیو در پرسپولیس منتفی شد

برخی اخبار حاکی از این است که حضور گاریدو در ایران و باشگاه پرسپولیس منتفی شده است. برخی اخبار حاکی از این است که حضور گاریدو در ایران و باشگاه پرسپولیس منتفی شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در شرایطی که اسبقیان معاون وزیر ورزش امروز اعلام کرد که با کلیات حضور خوان کارلوس گاردیو در ایران و باشگاه پرسپولیس موافقت شده، با این حال شنیده می‌شود که حضور این سرمربی در پرسپولیس منتفی شده است.

برخی اخبار حاکی از این است که حضور گاریدو در ایران و باشگاه پرسپولیس منتفی شده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ در شرایطی که اسبقیان معاون وزیر ورزش امروز اعلام کرد که با کلیات حضور خوان کارلوس گاردیو در ایران و باشگاه پرسپولیس موافقت شده، با این حال شنیده می‌شود که حضور این سرمربی در پرسپولیس منتفی شده است.

برخی مسائل مربوط به این سرمربی اسپانیایی و عدم تاییدیه لازم باعث شده است که این مربی مجوز لازم برای حضور در ایران را دریافت نکند. پیش تر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با این سرمربی اسپانیایی به صورت اینترنتی قرارداد امضا کرده است که در صورت انعقاد قرارداد با گاریدو، قطعا مشکلات بزرگی دامن این باشگاه را خواهد گرفت. در این باره باید دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی نسبت به عدم تایید این سرمربی خواهد داشت. سوالی که مطرح می‌شود، باشگاه پرسپولیس و مدیران آن بر چه اساسی بدون کسب مجوزهای مربوطه با این سرمربی مذاکره، انعقاد قرارداد و او را معرفی کرده است.

منبع: فارس هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زلزله در پرسپولیس / حضور گاردیو در پرسپولیس منتفی شد 2