چهارشنبه 11 مهر 1403

زلفی گل: شک ندارم سیمایی صراف این مشعل آموزش عالی را با طی طریق مناسب به فرد دیگری تحویل خواهدداد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زلفی گل: شک ندارم سیمایی صراف این مشعل آموزش عالی را با طی طریق مناسب به فرد دیگری تحویل خواهدداد + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر سابق علوم در مراسم تودیع و معارفه وزیر علوم که امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: من شک ندارم که ان‌شالله شما با تجربه و تعامل می‌توانید موفق باشید و این مشعل آموزش عالی را با طی طریق مناسب به افراد دیگر بدهید. وی افزود: ما همه در یک تیم هستیم به نام جمهوری اسلامی ایران. در این دوره کمتر از سه سال، اتفاقات مبارکی توسط جامعه فرهیخته...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر سابق علوم در مراسم تودیع و معارفه وزیر علوم که امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: من شک ندارم که ان‌شالله شما با تجربه و تعامل می‌توانید موفق باشید و این مشعل آموزش عالی را با طی طریق مناسب به افراد دیگر بدهید. وی افزود: ما همه در یک تیم هستیم به نام جمهوری اسلامی ایران. در این دوره کمتر از سه سال، اتفاقات مبارکی توسط جامعه فرهیخته دانشگاهی رخ داد. یک گزارش در طی این سه سال از برخورد نامناسب از همکاران ستاد وزارت علوم دریافت نکردم. زلفی گل اضافه کرد: ما برای اینکه بتوانیم علوم را به فنون تبدیل کنیم، احکامی را در برنامه توسعه هفتم آوردین و آموزش مهارت محور را در دستور کارقرار دادیم. یک سری ساختار ها نیاز داشتیم که بتوانیم علوم را به فنون تبدیل کنیم. پارک های علم و فناوری صاحب درست و حسابی نداشت، پارک های علم و فناوری یکپارچه مدیریت نمی شد بنابراین معاونت فناوری را در وزارت علوم تاسیس کردیم. وی در ادامه گفت: در زمینه مراجعه علمی در قانون بودجه ردیف جدید آوردیم. از اساتید جدید ورود پژوهانه به آن تخصیص دادیم. مجلات علمی از 103 به 173 رسید.

زلفی گل خاطرنشان کرد: پارک بین المللی ایران آماده شده آقای سیمایی صراف ان‌شالله افتتاح می کنند. بحث یاوران علمی به شورای حقوق و دستمزد رسیده که منتظر مجلس هستیم. در بحث مسکن دانشگاهیان اتفاق خوبی افتاده است.

وی در ادامه افزود: مردم چگرگوشه و ناموس شان را به ما می‌سپارند ما باید تلاش کنیم امانت دار خوبی باشیم، امانت داری کار سختی است، وزرات علوم امانت دار نخبگان کشور است. ما از هوش مصنوعی سعی کردیم نهایت استفاده را کنیم و سامانه ایده ها و نیاز ها که وقتی به رهبری نشان دادیم، فرموند بسیار مهم است.