چهارشنبه 11 مهر 1403

زمانیان: اولین دوره جایزه به مراحل پایانی رسید / برگزاری اختتامیه 14 مهرماه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زمانیان: اولین دوره جایزه به مراحل پایانی رسید / برگزاری اختتامیه 14 مهرماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمانیان، دبیر شورای سیاست گذاری جایزه نوآوری و اجتماعی جانا در نشست خبری این رویداد که امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: دستاورد مهم سپاه پاسداران را در حمله موشکی موفقیت امیز تبریک می‌گوییم. زمانیان گفت: مسیری که یک سال ونیم قبل آغاز شده و هفته آینده اختتامیه آن برگزار می‌شود. وی افزود: در حوزه‌های که توانستیم خودمان را در جا‌های...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمانیان، دبیر شورای سیاست گذاری جایزه نوآوری و اجتماعی جانا در نشست خبری این رویداد که امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: دستاورد مهم سپاه پاسداران را در حمله موشکی موفقیت امیز تبریک می‌گوییم.

زمانیان گفت: مسیری که یک سال ونیم قبل آغاز شده و هفته آینده اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی افزود: در حوزه‌های که توانستیم خودمان را در جا‌های بین المللی معرفی کند یکی از راه آن استفاده از الگوی موفق است مانند حوزه موشکی، پزشکی و... از جمله این موارد است.

زمانیان اضافه کرد: یاد گرفتیم که در ایران اول بشناسیم، معرفی و سپس تقدیر کنیم و این بنای اولیه این جایزه است و تلاش شده که این جایزه غیر دولتی است و توسط یک نهاد مردمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گام بعدی ما ایجا دبیرخانه این جایزه است که این مدل‌ها قابل تکثیر است. انتظار ما هم این است که دولت حمایت خود را از این برنامه‌ها انجام دهد.