جمعه 28 اردیبهشت 1403

زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آزمون سراسری سال 1401 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و امروز با رقابت گروه زبان‌های خارجه به پایان می‌رسد.

وی افزود: تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال 1401 یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر بوده است که این داوطلبان در 417 شهر و بخش و شهرستان کشور و 17 حوزه خارجی در 15 کشور دنیا به رقابت پرداختند.

به گفته پورعباس، کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال 1401 برای داوطلبان داخل کشور در روز سه شنبه 14 تیرماه و کلید اولیه سوالات داوطلبان خارج از کشور در روز چهارشنبه 15 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه کنکور سراسری در اواسط مردادماه و نتایج نهایی اواخر شهریورماه اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، دفترچه سوالات آزمون سراسری برای گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و علوم انسانی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

کنکور

سازمان سنجش آموزش کشور

آزمون این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد 2
زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد 3
زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد 4