جمعه 7 اردیبهشت 1403

زمان بازگشت ستاره یوونتوس به میادین مشخص شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زمان بازگشت ستاره یوونتوس به میادین مشخص شد

روند بهبودی پل پوگبا به خوبی پیش می رود و احتمال بازگشت این بازیکن به میادین در دیدار برابر سالرنیتانا وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا ملی پوش 29 ساله و فرانسوی پس از خودداری از تمدید قرارداد با منچستریونایتد، در فصل تابستان امسال دوباره به تورین بازگشت و بعد از شش سال دوباره لباس یوونتوس را به تن کرد. اما این بازیکن در جریان تمرینات پیش فصل یوونتوس در آمریکا دچار پارگی مینیسک روی زانو شد و به دلیل تمایل فراوان به حضور در جام جهانی 2022 با لباس تیم فرانسه، تصمیم گرفت از عمل جراحی اجتناب کرده و به جای آن روش درمان تدریجی را انتخاب کند.

ابتدا عنوان شد مصدومین پوگبا به قدری شدید است که او تا پایان سال 2022 قادر به بازی کردن نخواهد بود. اما او شخصا تصمیم گرفت با بهره گیری از روند ریکاوری مورد نظر کادر پزشکی باشگاه، پیشنهاد جراحی را رد کرده و برای بازگشت زودهنگام به میادین تلاش کند.

حالا به نظر می رسد تصمیم پل پوگبا درست بوده و نشریه توتواسپورت مدعی شد از حدود یک ماه دیگر، احتمال بازگشت این ستاره فرانسوی به میادین وجود دارد. پس از آخرین معاینات پزشکی این بازیکن در کمپ پزشکی یوونتوس، آنها به کادر فنی باشگاه اعلام کردند روند بهبودی این بازیکن 29 ساله به خوبی پیش می رود. پل پوگبا امیدوار است بتواند برای دیدار یوونتوس برابر سالرنیتانا در تاریخ 11 سپتامبر در ترکیب قرار گرفته و اولین بازی رسمی در فصل جدید را انجام دهد.

زمان بازگشت ستاره یوونتوس به میادین مشخص شد 2