چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

زمین لرزه

زمین لرزه

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسسه تحقیقاتی هلند برای فعالیت های لرزه ای (SSGEOS) نسبت به «وقوع زمین لرزه ویرانگر با بزرگی 8 ریشتر در روز جمعه 19 آوریل» هشدار داد. موسسه تحقیقاتی هلند برای فعالیت های لرزه ای (SSGEOS) نسبت به «وقوع زمین لرزه ویرانگر با بزرگی 8 ریشتر در روز جمعه 19 آوریل» هشدار داد. وب سایت وتو در این باره نوشت: این موسسه با اشاره به اینکه وقوع زمین لرزه مذکور به «دلیل اقتران زمین با سیاره عطارد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حضور به موقع بالگرد منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، سه نفر از افراد ناپدید شده در شرق استان هرمزگان نجات پیدا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه ای با قدرت 3.8 ریشتر در عمق 25 کیلومتری زمین شهر فارعان واقع در هرمزگان را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین، دقایقی قبل زمین لرزه فارعان را لرزاند. زمین لرزه ای با قدرت 3.8 ریشتر در عمق 25 کیلومتری زمین شهر فارعان واقع در هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمین لرزه بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان را لرزاند. زمین لرزه بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان را لرزاند. به گزارش مرکز لرزه نگاری کشور، 29 دقیقه و 50 ثانیه (00:29:50) بامداد امروز (29 فروردین) زلزله‌ای به بزرگی 4.8 در مقیاس ریشتر، مناطقی از استان سیستان سیستان و بلوچستان را لرزاند جزییات زلزله

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در واکنش به بازداشت «خورخه گلاس» معاون سابق رئیس جمهوری اکوادور، مادورو دستور تعطیلی سفارت و دو کنسولگری ونزوئلا در اکوادور را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه با قدرت 4.8 در مقیاس ریشتر حوالی منطقه مسجد حضرت ابوالفضل سیستان‌وبلوچستان را تکان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمین لرزه بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله 25 کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک زلزله قدرتمند 6.5 ریشتری بامداد دوشنبه شمال پاپوآ گینه‌نو در اقیانوسیه را لرزاند اما هشدار سونامی صادر نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین، این زمین لرزه ساعت 11:34 دقیقه امروز (یکشنبه، 26 فروردین) در عمق 17 کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله سرپل ذهاب ساعت 11:34 دقیقه امروز (یکشنبه، 26 فروردین) در عمق 17 کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای خفیف بامداد امروز تهران را به لرزه در آورد. زلزله‌ای خفیف بامداد امروز تهران را به لرزه در آورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بامداد امروز جمعه 24 فروردین 1403، زلزله‌ای به قدرت 2.6 ریشتر، منطقه ارجمند در تهران را به لرزه در آورده است. این زمین لرزه در ساعت 4 و 41 دقیقه بامداد به وقوع پیوست.

وب‌گاه فرارو

«کاهش حقآبه از حوضه آبریز رودخانه ارس، علاوه بر تأثیر بر آب شرب، از حاصلخیزی زمین‌های کشاورزی در ایران و سایر کشور‌های پایین‌دست این حوضه نیز خواهد کاست. علاوه بر این، تهدیدی برای امنیت غذایی کشوراست.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه ای به قدرت 2.6 ریشتر یک منطقه در تهران را لرزاند.