شنبه 29 اردیبهشت 1403

زنوزی: بارسا 8 تا گل می‌خورد ماهم 7 تا از استقلال

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زنوزی: بارسا 8 تا گل می‌خورد ماهم 7 تا از استقلال

مالک باشگاه تراکتور: پارسال 7-1 به استقلال باختیم، مثل بارسلونا و رئال‌مادرید که 8-1 و 8-0 می‌بازد اما همان سال قهرمان لیگ می‌شود، شخصیتی که خمس به تراکتور داد، این بود که ما نباید با یک باخت سنگین خودمان را ببازیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در مورد فصل گذشته تراکتور می‌گوید: ما فصل پیش تصمیم گرفتیم بعد از یک فصل وحشتناک که جا دارد از تمامی هواداران تراکتور بابت آن فصل عذرخواهی کنم دوباره به شرایط خوب برگردیم. آن فصل هم البته ما مجبور به پوست‌اندازی و پرداخت بدهی‌ها بودیم. یک بخشی از این موضوع به اشتباهات باشگاه برمی‌گردد و یک بخش دیگر به فیفا برمی‌گردد که پرونده‌های ایران را به شکل خاصی قضاوت می‌کند. ما به همین دلایل سعی کردیم تیم را کم هزینه ببندیم و خوشبختانه توانستیم با پرداخت بدهی‌ها، به تیم فصل گذشته برسیم. فصل گذشته هم تیم معمولی‌تری بسته بودیم اما نسبت به پیارسال تیم بهتری بود.

او با اشاره به جدایی بردیف توضیح داد: مثل اینکه تیمی که می‌رفتند تیم دولتی بود و دستوری که داده بودند قوی بود و باید می‌رفت. ایشان مربی بزرگی بود و وقتی رفت ما با آقای خمس وارد مذاکره شدیم. در انتخاب مربی 50-50 است، شاید شما یک مربی باکارنامه بیاورید اما جواب ندهد. خوشبختانه آقای بردیف و مخصوصا آقای خمس نتیجه گرفتند. ایشان متخصص بازی گرفتن از بازیکنان معمولی هستند. ایشان فصل گذشته بازیکنان معمولی ما را به بازیکنان فوق‌العاده تبدیل کرد و با تغییر پست بازیکنان، شرایط آنها را تغییر داد که نمونه‌اش رضا اسدی بود.

مالک تراکتور در خصوص شکست هفت گله برابر استقلال عنوان کرد: ما پارسال 7-1 به استقلال باختیم و من بعد از بازی تحلیل کردم برای دوستانی که بازی را می‌دیدیم. من گفتم تیم‌های اسپانیایی را ببینید مثل بارسلونا و رئال مادرید که 8-1 و 8-0 می‌بازد اما همان سال قهرمان لیگ هم می‌شود. به نظرم شخصیت و فرهنگی که آقای خمس به تراکتور داد، این بود که ما نباید با یک باخت سنگین خودمان را ببازیم. ما باید آن بازی را همانجا تمام کنیم. تمام کارشناسان اذعان دارند که آقای خمس بازی هجومی بازی می‌کند و اکثر بازیهایش پر گل است و فوتبال تماشاگر پسند بازی می‌کند. ما باید قید این را در فوتبال ایران بزنیم که همه بازیها باید 0-0 و 1-1 باشد.

انتهای پیام /