شنبه 31 شهریور 1403

زنگ خطر برای بارسا: عربستان روی این ستاره قفلی زده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زنگ خطر برای بارسا: عربستان روی این ستاره قفلی زده!

عربستان سعودی به تلاش برای جذب روبرت لواندوفسکی بازیکن بارسلونا ادامه خواهد داد، زیرا آنها به دنبال جذب استعدادهای اروپایی بیشتر به این کشور هستند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ عربستان در تابستان بیش از 700 میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید خرج کرد و آنها تلاش خود را برای ارتقای جایگاه لیگ حرفه ای عربستان و تبدیل آن به یک کشور برتر فوتبال ادامه می دهند.

به گزارش اسپورت، لواندوفسکی در تابستان به سرعت پیشنهادات از خاورمیانه را رد کرد زیرا او همچنان به بارسلونا متعهد است اما در آینده پیشنهادات بیشتری به او ارائه خواهد شد. این فوق ستاره در پایان فصل وارد آخرین سال قراردادش می شود و این فرصتی برای باشگاه های عربستانی خواهد بود تا یک ستاره دیگر را هم از اروپا بربایند.

باشگاه "ابها " درعربستان سعودی، ملی پوش لهستانی را در صدر فهرست نهایی خریدهای سال آینده خود قرار داده است، اما با سه تیم دیگر لیگ برتر عربستان برای این انتقال رقابت خواهد کرد که آنها نیز مشتاق به خدمت گرفتن او هستند. اگر لواندوفسکی به این لیگ منتقل شود، به فهرستی از بازیکنان نخبه ا اضافه می شود که با دستمزدهای هنگفتی که ارائه می شود به خاورمیانه جذب شده اند.

کریستیانو رونالدو زمانی که تصمیم گرفت پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به النصر بپیوندد، راه را برای ستاره های دیگر هموار کرد. کریم بنزما، هم تیمی سابق او در رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و به الاتحاد پیوست، در حالی که نیمار، ستاره سابق بارسلونا، دوران حرفه ای خود در پاریس را متوقف کرد و با الهلال قرارداد امضا کرد.

استعدادهای لیگ برتر نیز شامل تعداد زیادی از ستاره های سابق لیورپول، به تیم های مختلف لیگ برتر عربستان سعودی رفتند.

زنگ خطر برای بارسا: عربستان روی این ستاره قفلی زده! 2