سه‌شنبه 10 مهر 1403

زوج استقلالی برای صعود نقشه کشیدند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زوج استقلالی برای صعود نقشه کشیدند (عکس)

پیکان تهران با مدیرعاملی و سرمربیگری دو ستاره سابق استقلال به دنبال بازگشت به لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار فصل گذشته اتفاقات عجیبی را سپری کرد و به لیگ یک رفت. در فصل جدید اما با تغییرات رخ داده در مدیریت و کادرفنی این تیم، خودروسازان بسیار امیدوار به بازگشت به لیگ برتر هستند.

حضور رسول خطیبی به عنوان یک چهره سرشناس در فوتبال در سمت مدیرعاملی پیکان باعث شده تا این باشگاه از نظر امکانات و شرایط سخت‌افزاری به یکی از بهترین باشگاه‌های لیگ دسته اول تبدیل شود و از سوی دیگر امید رضا روانخواه نیز به عنوان یکی از مربیان شناخته‌شده فوتبال در سمت سرمربی خودروسازان نوید روزهای خوبی را برای این باشگاه می‌دهد.

نکته مهمی که در پیکان به چشم می‌خورد، هماهنگی و رفاقت خطیبی و روانخواه به عنوان دو ستاره سابق استقلال در کار مدیریتی و فنی است. مدیرعامل باشگاه پیکان امروز تصویری از خودش و امید روانخواه در صفحه شخصی منتشر کرد و عبارت «کاربلد و بااخلاق» را درباره سرمربی تیمش به کار برد.

زوج استقلالی پیکانی‌ها حالا با اتحاد و یکدلی برای موفقیت کار خود را جلو می‌برند و امیدوار به روزهای روشن در آینده هستند. بی‌شک پیکان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ یک حرف‌های زیادی برای گفتن در فصل جاری لیگ دسته اول خواهد داشت.

زوج استقلالی برای صعود نقشه کشیدند (عکس) 2