یک‌شنبه 1 مهر 1403

زیباترین شب جام ملتهای اروپا / یورو 2024: زنده با حواشی در روز انتخاب!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زیباترین شب جام ملتهای اروپا / یورو 2024: زنده با حواشی در روز انتخاب!

با مسابقه اسپانیا و آلمان در ساعت 15:30 امروز، جام ملت‌های اروپا وارد مرحله تازه‌ای می‌شود.

به گزارش ورزش سه، این یک مسابقه فوق‌العاده تماشایی و البته کمی تاسف بار برای هواداران فوتبال است، چراکه بهترین تیم‌های تورنمنت یورو 2024 مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت و طبیعتا یکی از آنها میدان مسابقات را ترک خواهد کرد؛ اتفاقی که به هر حال ضربه‌ای بر وجه سرگرم‌کننده رقابت‌های یورو خواهد بود.

به جز این بازی، پرتغال و فرانسه هم در مسابقه بعدی رو در روی یکدیگر صف آرایی خواهند کرد که نقطه عطف این مسابقه، جدال کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره محبوب و بی رقیب این رقابت‌ها از نظر توجه رسانه‌ها، خواهد بود که از این این دو نفر نیز یک نفر یورو را ترک می‌کند. شما طرفدار کدام‌شان هستید؟

در اینجا تمام اطلاعات و حواشی مربوط به حساس‌ترین جمعه یورو را دریافت خواهید کرد:

پوشش زنده خبری

15 تیر 1403 ساعت 11:55

پوستر فدراسیون فوتبال فرانسه برای مسابقه امشب آبی‌ها مقابل پرتغال. جام ملت‌ها در مسیر دو فینالیست و قهرمان سابق رقابت‌ها.

15 تیر 1403 ساعت 11:53

آنتونی تیلور، داور مشهور انگلیسی، قاضی مسابقه آلمان مقابل اسپانیا خواهد بود. او با تجربه طولانی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امیدوار است به بهترین نحو دیدار حساس امشب را که یک پای آن میزبان مسابقات است، به پایان برساند. او و تیمش ساعتی پیش در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه به تمرین پرداختند.

زیباترین شب جام ملتهای اروپا / یورو 2024: زنده با حواشی در روز انتخاب! 2
زیباترین شب جام ملتهای اروپا / یورو 2024: زنده با حواشی در روز انتخاب! 3
زیباترین شب جام ملتهای اروپا / یورو 2024: زنده با حواشی در روز انتخاب! 4