دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ساخت 20 مسکن محرومین توسط بسیجیان در شازند هدفگذاری شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ساخت 20 مسکن محرومین توسط بسیجیان در شازند هدفگذاری شد

اکبری گفت: یکی از عرصه های مهم نقش آفرینی بسیج ساخت مسکن محرومین است و در سالجاری ساخت 20 واحد مسکونی برای محرومین هدف گذاری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی بسیج شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای خنثی سازی توطئه های دشمنان جهاد امیدآفرینی است چراکه دشمن در جنگ ترکیبی امید مردم را نشانه گرفته و لذا بسیجیان در کنار رسالت مهم جهاد تبیین جهاد امیدآفرینی را در دستور کار بگذارند.

وی افزود: بسیجیان و پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی علاوه بر اینکه مشکلات مردم را برطرف می کنند موجب ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه می شوند و این مولفه یکی از ضرورت های مهم پیشرفت محسوب می شود.

سرهنگ اکبری با تاکید بر اینکه حرکت پایگاه های بسیج امیدآفرینی در جامعه است، گفت: پایگاه ها به عنوان مصداقی از یک نظام اسلامی در محله، نقش مهمی در امید آفرینی دارند و با وحدت و همبستگی همه جانبه که در سطح محلات ایجاد می کنند به کانون های امیدآفرینی و تحقق جهاد تبیین در سطح جامعه تبدیل شدند.

وی افزود: در طول 43 سال گذشته در هر بحران و مشکلی بسیج با حضور فداکارانه صحنه های تهدید را به میدان های فرصت و شکوفایی تبدیل کرده و در هر مصیبتی بسیج بدون ادعا، توقع و چشم داشتی خود را فدای خدمت به مردم و تامین امنیت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند بیان کرد: یکی از عرصه های مهم نقش آفرینی بسیج ساخت مسکن محرومین است که در سال گذشته 15 واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب داده شده و در سالجاری ساخت 20 واحد مسکونی برای محرومین هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه های مربوط به آب کشاورزی و آب آشامیدنی در روستا یکی دیگر از عرصه های مهم فعالیت بسیج است که با سازماندهی گروه های جهادی پروژه های زیادی در دست اجرا دارد و اتمام این پروژه ها برکات بسیار زیادی برای مردم خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شازند خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج و به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح الله استان مرکزی برنامه هایی از دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، رزمایش کمک مومنانه، رزمایش جهادگران فاطمی 2، افتتاح پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای پرکله، افتتاح جدول گذاری روستای گورچک، افتتاح مسکن محرومین و تحویل آن به ولی نعمتان انقلاب و بازدید از مدرسه شهدای اکبر آباد که به همت مردم و گروه جهادی روستا ظرفیت آن افزایش پیدا کرده؛ انجام شده است.

انتهای پیام /