سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند / کارگردان پایتخت آگهی جذب داد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند / کارگردان پایتخت آگهی جذب داد

اگرچه قبلاً اعلام شده بود که تمام بازیگران فصل قبلی در این مجموعه حضور خواهند داشت، اما شنیده می‌شود که سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حاضر نخواهند بود. با توجه به توافقات صورت گرفته، قرار است کار تولید فصل جدید سریال پایتخت 7 به زودی آغاز شود. اطلاعات حاکی از غیبت سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید است. به گزارش عرشه آنلاین، اگرچه...

با توجه به توافقات صورت گرفته، قرار است کار تولید فصل جدید سریال پایتخت 7 به زودی آغاز شود. اطلاعات حاکی از غیبت سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید است.

به گزارش عرشه آنلاین، اگرچه قبلاً اعلام شده بود که تمام بازیگران فصل قبلی در این مجموعه حضور خواهند داشت، اما شنیده می‌شود که سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حاضر نخواهند بود.

این دو بازیگر که نقش دختران نقی و هما را بازی می‌کردند، در حال حاضر در کشور سوئد زندگی می‌کنند و علاوه بر این، موضع گیری‌های سیاسی آن‌ها در سال گذشته به نحوی بود که ادامه همکاری با صدا و سیمای ایران ممکن نیست.

تیم تولید اخیراً برای نقش این دو خواهر، از بین دختران دوقلوی 18 تا 26 ساله، فراخوانی صورت گرفته است تا جایگزین این دو بازیگر شوند، اما هنوز مشخص نیست که این چهره‌های جدید به چه ترتیب و با چه ترفندی جانشین سارا و نیکا قبلی خواهند شد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند / کارگردان پایتخت آگهی جذب داد 2