جمعه 30 شهریور 1403

سارکوپنیا

سارکوپنیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیری قد را کوتاه‌تر می‌کند و کاهش قد می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکلات جدی سلامتی، مانند پوکی استخوان باشد. دلایل این چالش و راه‌های مقابله با آن چیست؟ پیری قد را کوتاه‌تر می‌کند و کاهش قد می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکلات جدی سلامتی، مانند پوکی استخوان باشد. دلایل این چالش و راه‌های مقابله با آن چیست؟ آیا تا به حال دقت کرده‌اید که قد برخی افراد با گذشت زمان و افزایش سن، کوتاه‌تر می‌شود؟...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروتئین در حفظ سلامت اندام‌ها و بخش‌های مختلفی از بدن نقش دارد.

وب‌گاه فرارو

مواد غذایی حاوی پروتئین، از غلات گرفته تا نان و حتی قهوه، قفسه‌های سوپرمارکت‌ها را پر کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان یک عامل مهم جوان‌سازی عضلات را در خون موش‌ها شناسایی کرده اند که به درک بهتر علت کاهش توانایی ترمیم عضلات با افزایش سن کمک می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران انگلیسی، یک طرح ملی را برای مراقبت در برابر کووید -19 ارائه داده‌اند تا در دوره قرنطینه، از افراد مسن در برابر عوارض جانبی کووید -19 محافظت کنند.

خبرگزاری ایسنا

یک فیزیولوژیست ورزشی با اشاره به نقش فعالیت ورزشی به عنوان یک ابزار غیردارویی در درمان بیماری ها، گفت: ورزش به عنوان یک ابزار غیردارویی ارزان و قوی در پیشگیری و درمان خیلی از بیماری ها، بهبود سلامتی و رفاه اجتماعی و افزایش نشاط و کیفیت زندگی در یک جامعه، امری مهم و ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید نشان می‌دهد مصرف ویتامین C یکی از روش‌های موثر برای جلوگیری از تحلیل عضلات بر اثر افزایش سن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز جهانی شیر در حقیقت بهانه ای است برای وجود محصولات لبنی در سبد غذایی مردم و همچنین قدردانی از تمام تلاشگران زنجیره لبنیات کشور به ویژه کشاورزان و صنایع تبدیلی که شیر را از مزارع به سفره‌های ما می‌آورند و در توسعه اقتصادی، تغذیه‌ای و معیشت مردم نقش مهمی ایفاء می‌کنند.