یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سارگل گناوه در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سارگل گناوه در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور یافت

گناوه - ایرنا - تیم " سارگل " بندر گناوه تنها نماینده استان بوشهر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به مصاف حریفان می‌رود.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بندرگناوه روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با دعوت از مالک و مسئولان این تیم، به کادر فنی اضافه شدم و تلاش داریم نماینده شایسته‌ای برای استان بوشهر باشیم.

فاطمه بیاتی نیا افزود: این تیم از یک ماه پیش تمرینات خود را متشکل از بازیکنان بومی و غیربومی آغاز کرده است و امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان و حمایت مسئولان استانی نتایج خوبی بگیریم.

وی گفت: این تیم در آمادگی خوبی بسر می‌برد و در اولین دیدار خود در روز جاری به مصاف تیم شهرکرد در شهر بوشهر می‌رود.

سرمربی خوزستانی تیم فوتبال سارگل گناوه بیان کرد: از مسئولان انتظار دارم از این تیم که تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان است حمایت و پشتیبانی خوبی کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه، سارگل از گناوه در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور حضور یافته است، انتظار داریم که بقیه دیدارهای خانگی خود را در این شهرستان برگزار کند تا از امتیاز میزبانی به نحو شایسته بهره ببرد.

بیاتی نیا، از حمایت‌های مسئولان این تیم و رئیس هیات فوتبال گناوه در زمینه فراهم کردن امکانات آماده سازی تقدیر کرد.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تیم سارگل که به عنوان نماینده استان بوشهر در فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور یافت، امتیاز آن پارسال توسط علیرضا چهارمحالی یکی از زحمت کشان و دوستداران علاقه مند به فوتبال شهرستان گناوه به عنوان مالک خریداری شد و در اختیار هیات فوتبال بوشهر قرار گرفت.

صادق عبدالهی افزود: دیدارهای این تیم پارسال براساس تعهدات و توافقات صورت گرفته در بوشهر برگزار شد اما امسال قرار است سارگل از شهرستان گناوه در فصل جدید حضور یابد.

وی اظهارکرد: این تیم در هفته اول مسابقات لیگ برتر در بوشهر به مصاف حریف خود می رود ولی در هفته بعد گناوه میزبان است.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این هیات برای حضور قوی نماینده گناوه در رقابت‌های این دوره، با همکاری هیات استان بوشهر همکاری لازم را با این تیم از جمله تقبل کردن بخشی از هزینه‌های میزبانی، اسکان و در اختیار دادن زمین چمن استادیوم داشته است.

وی یادآورشد: دیدارهای این تیم بصورت رفت و برگشت و باحضور 11 تیم از روز شنبه جاری آغاز می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*