پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری

سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری

خبرگزاری مهر

دولت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با طرح دعوی دولت های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین‌المللی دادگستری درخصوص سانحه هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه امروز در ارتباط با طرح دعوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین المللی دادگستری در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد که درحال بررسی این موضوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه اعلام کرد در حال بررسی شکوائیه و ادعاهای مطرح شده از سوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا درباره سانحه هواپیمای اوکراینی است.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه امروز در ارتباط با طرح دعوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین المللی دادگستری در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد که درحال بررسی این موضوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایران در حال بررسی شکوائیه و ادعاهای مطرح شده از سوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی است.

خبرگزاری دانشجو

امروز 12 تیر سی و چهارمین سالگرد ساقط شدن هواپیمای مسافربری کشورمان به دست ویلیام راجرز، فرمانده ناو یو اس اس وینسنس بر فراز خلیج‌فارس و پر پر شدن 297 انسان در سال 1367 است. 17 روز قبل از پذیرش قطعنامه 598 توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فرمانده ناو جنگی یو اس اس وینسنس با شکستن مرز آبی جنوب کشور وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شد و پرواز مسافربری IR655 با 297 مسافر و خدمه را بر فراز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همانطور که از مطالب بالا مشخص است، این وزارتخانه بر این باور است که کلیه ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی در قالب سه دور مذاکرات انجام شده بین هیات های دو طرف و سایر تماس های رسمی فی مابین، به حد کفایت مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه اوکراین و همچنین آخرین تحولات پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی، بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه بدین شرح است: به دنبال وقوع سانحه تاسف بار سقوط هواپیمای اوکراینی، جمهوری اسلامی ایران بر اساس حسن نیت و زدودن سوءتفاهم‌های احتمالی در روابط دوجانبه،...

خبرگزاری دانا

روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه اوکراین و همچنین آخرین تحولات پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی بیانیه جدیدی را منتشر کرد و نکات زیر را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه الف

روابط عمومی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه تمامی ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی در قالب سه دور مذاکرات انجام شده به حد کفایت مورد توجه قرار گرفته است، گفت: ایران همواره آماده است به تعاملات دوجانبه از طریق سفارتخانه‌های دو طرف یا سایر دیدارها و تعاملات میان مقامات دو کشور ادامه دهد.

خبرگزاری مهر

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تمامی ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی در قالب سه دور مذاکرات انجام شده به حد کفایت مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

جمهوری اسلامی ایران بر اساس حسن نیت در راستای دلجویی از خانواده‌های جانباختگان، نسبت به تعیین رقمی برای پرداخت به خانواده‌های کلیه قربانیان (بدون هیچگونه تبعیض از قبیل تابعیت آنها) اقدام کرده است.

خبرگزاری ایسنا

روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه اوکراین و همچنین آخرین تحولات پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی بیانیه جدیدی را منتشر کرد و نکات زیر را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه تمامی ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی در قالب سه دور مذاکرات انجام شده به حد کفایت مورد توجه قرار گرفته است، گفت: ایران همواره آماده است به تعاملات دوجانبه از طریق سفارتخانه‌های دو طرف یا سایر دیدارها و تعاملات میان مقامات دو کشور ادامه دهد.