پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئله اینترنت و مطالبات عمومی در این حوزه در سال های اخیر به یک مقوله مهم و استراتژیک برای کشور و حکمرانی آن تبدیل شده است. اهمیت و ضرورت مباحث اینترنت و فیلترینگ در کشور سبب بسامد بالای این موضوع در ایام تبلیغات انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری شد. این مسئله و پیگیری مطالبات و خواسته های مردم در این حوزه از جمله مهمترین شعارهای مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم در ایام انتخابات نیز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی زاده با اشاره به برنامه ریزی‌ها از ساعات اولیه اعلام خبر جنایت صهیونیست‌ها در لبنان و به شهادت رساندن سید مقاومت اظهار کرد: اداره کل فرهنگی معاونت امور اجتماعی از ساعات ابتدایی اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ضمن انجام برنامه ریزی و تدارک برگزاری مراسمات مختلف جهت ادای احترام به مقام شامخ آن شهید عزیز و دیگر...

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از فعالیت موکب محبان الرضا (ع) و 30 پردیس فرهنگی شهرداری در حاشیه برگزاری نماز جمعه تاریخی تهران در مصلای تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

درون مجلس نمایندگان، افرادی حضور دارند که با صدای بلند اعتراض به مسأله فیلترینگ می‌نمایند و بدون شک، در صورت اقدام مؤثر از سوی دولت، این گروه نیز در مجلس به حمایت از رییس‌جمهور و تصمیمات او خواهند پرداخت.

وب‌گاه فرارو

در داخل مجلس نمایندگانی هستند که با صدای بلند با مساله فیلترینگ مخالفت می‌کنند و بدون شک در صورت اقدامی موثر از جانب دولت این جریان در مجلس نیز مدافع رییس‌جمهور و تصمیماتش خواهند بود. شورای عالی فضای مجازی به عنوان نهادی که در این زمینه تصمیم‌ساز و تاریخ‌ساز است فرصتی بی‌بدیل برای تغییرات هر چند کوچک در زمینه فیلترینگ را دارد و می‌توان با مقاومت در برابر برخی طرح‌ها و رفع محدودیت‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نزدیک به 100 روز بعد از انتخاب مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم اصلی‌ترین مطالبه کماکان موضوع فیلترینگ است. دستور رییس دولت در نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی مبنی بر برخورد با فیلترشکن‌ها نیز با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سازمان مدارس صدرا گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به دانش‌آموزان، درک کردن نقش خودشان در نقشه کلان حرکت نظام اسلامی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان (+ شرایط پذیرش) در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان (+ شرایط پذیرش) را در این مطلب شرح داده ایم تا دانش آموزانی که در رویای معلمی و ورود به دانشگاه فرهنگیان به سر می برند به آرزویشان نزدیکتر شوند؛ در ادامه سایت ضمن خدمت فرهنگیان را از طریق ورود به سامانه ضمن خدمت ltms.medu.ir شرح داده ایم، یادآور می شویم که دانش‌آموزان...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بر لزوم طراحی برنامه‌ای برای جمع‌آوری طلای بانوانی که علاقه‌مند به بذل زیورآلات خود برای تقویت جبهه مقاومت هستند، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین توکلی زاده در نشست مشترک با معاونین اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلان‌شهر‌های کشور که با حضور شهردار تهران، فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرداری کلان‌شهرها، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده سازمان صداوسیمای کشور، معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه پایتخت و مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد، افزود:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه حمایت مردمی پشتوانه مقاومت است، با استفاده از ابزار هنر باید با جنگ روانی دشمن مقابله کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز 10 مهرماه 1403، جلسه ویژه هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، سید شهدای مقاومت، در برج میلاد تهران برگزار شد. در این مراسم علیرضا زاکانی، شهردار تهران، به همراه معاونین فرهنگی شهرداری مناطق، مراکز و استان‌ها، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مسئولان بسیج حضور دارند.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران با اشاره به شرایط منطقه و محور مقاومت در روزهای گذشته گفت: هنر مقاومت اسلامی از ابتدا تا به الان در این بوده است که مسیر مقاومت قائم به فرد نیست.

خبرگزاری مهر

جلسه هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، سید شهدای مقاومت، در برج میلاد تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سوره در جلسه 495 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.